Inte riktigt kry

Jag tänker inte ens försöka återge Fröken K's och min konversation som ägde rum tidigare ikväll.
Men det slutade iaf med att vi kom överrens om att vi behövde fråga någon. Någon som vet.
Så då gjorde vi det. Ja, Fröken K, iaf. Inte jag.

Hon valde att fråga Nika.
Ni hittar frågan bland kommentarerna här, och det eminenta svaret i ett alldeles eget inlägg här.

Om ni läser några inlägg tillbaka i bloggarna så ser ni snart att det är de där två som inte är riktigt friska. Inte jag.

Sagt och Tyckt
Postat av: Chitza

Inte riktig fisk...*S*

Postat av: Kim M

Du är ju både frisk och kry ju!

2007-10-03 @ 09:40:54
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Fröken K

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegis!!!!! :P

2007-10-04 @ 15:20:14
URL: http://frokenk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback