Halloween

Jag är långtifrån klar, även om jag har kommit en bra bit på väg.
Är inte riktigt van vid det här än, även om det blir tredje året nu, men jag har bättre koll iår än någon gång tidigare.
På den här ön är dagens firande stort.

Nu ska jag ta en paus och åka till hästarna.
Det är dags för omskoning.



Firar ni Halloween?

Sagt och Tyckt
Postat av: Sarah

Japp jag firar med att åka utomlands. ;) Mini-tradition. Åkte nämligen utomlands förra året samma helg (fast då var jag borta och jobbade i två månader), du vet då det var snöoväder i Sverige och i stort sett alla transportmedel blev oandvänbara? Hoppas snön håller sig borta i helgen bara för jag vill till solen. :P

Postat av: Christina W

Jag som nätt och jämnt fattat att det är Halloween

2007-10-31 @ 15:16:25
URL: http://metrobloggen.se/godmat
Postat av: Märtagreta

Samma här, som Christina W, jag har knappt fattat, men fattar att det KAN vara riktigt kul, med lite pyssel och pumpalyktor. Det blir väl mera sen, när sladdisen blir större skulle jag tro.
Kram te di!

2007-10-31 @ 15:37:45
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: nika

jojomen...halloween ska det bli här också. Måste bara iväg och köpa godiset sen ska jag rigga skrämslet..hehehehe
kram på er

2007-10-31 @ 15:44:40
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Myra

Sarah: Haha. Jag höll mig ju utomlands förra året också. Om man ser i svenska mått mätt. Jag var här, så jag har ingen aaaaning om huruvida det var snö eller inte. Eller ja, HÄR var det då ingen snö! :D
.
Christina: Samma gäller för mig. Egentligen. ;)
.
Märtagreta: Tittilila kommer vara värsta Halloweenbruden sen. Det är bara att hänga på. :)
.
Nika: Ja, ni har det vär snäppet 'värre' än oss, kan jag tro. I det däringa Amerikatt. :P

2007-10-31 @ 19:17:06
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback