Don't have sex in front of me



Såhär tycker MyrPappas partner in crime om att inte kunna röka på jobbet längre.

(Det är rökförbud på officiella platser i Wales sedan 1:a april iår.)

Sagt och Tyckt
Postat av: Jill

Jag tycker rökförbudet är så underbart skönt. Man kan gå ut för ett glas utan att behöva sanera sig själv och kläderna när man komemr hem.

Postat av: Myrmormor

Detta har ju inte ett skvatt med rökförbud att göra,men jag är bara tvungen att tala om att det är Kanelbullens dag i ditt fosterland. Jag har ätit två stora. Än så länge. Och klockan är bara 14.Hur har du det i ditt nya hemland??????

2007-10-04 @ 14:23:19
Postat av: Myra

Jill: Ja, jag tycker också det är kanon. Efter att jag själv slutade röka så har jag blivit superkänslig för röklukt. Löjligt känslig. Men nu kan jag ta upp mitt festande igen! Moahahaa
.
MyrMormor: Men... alltså... Hemska människa!

2007-10-04 @ 14:54:39
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback