Citronpaj

Jag ville bara tala om att jag är världsbäst på citronpaj.
Jag är däremot inte så bra på att sluta äta i tid.

Nu ska jag gå och lägga mig med min uppsvällda ballongmage.
Pratsjuk är den också.

*burp*

Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

Citronpaj låter mycket smarrigt.
Och visst är det svårt att lägga ner skeden...

Postat av: Märtagreta

Man FÅR dela med sig med recept!!! Jag vill också ligga och jäsa :-D

2007-10-25 @ 16:06:32
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Kim: Jag har noll och ingen karaktär då det gäller att äta med måtta. Det är ju omöjligt att låta bli!
.
Märtagreta: FÅR man!? Då ska jag såklart göra det.
Vad vill du ha recept på? ;)

2007-10-25 @ 18:08:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback