Tv:n blev helt plötsligt intressant

Här har jag bott i två år och fem månader, ganska precis, och idag som först hittar jag tv-kanalen Horse & Country! Jag som aldrig varit någon tv-människa i hela mitt liv, kommer nu att ta igen varendaste liten förlorade tv-tittar-timma.
Med råge. Jag har hela hösten och vintern på mig, med långa mörka kvällar.

Bara i kväll har jag tränat dressyr, varit på terrängritt och provat Mylerbett.
Maken suckar redan.

Men sorry, honey, du kan glömma Coronation Street nu, och SmåMyrorna kan glömma sitt PopGirl. Mamman ska hästa framför tv:n hela kvällarna. Så det så!

Sagt och Tyckt
Postat av: queenkong

NEJ!!!
Inte lasa in sig framfor tv'n!!!!

Det finns sa mycket vackert i riktiga varlden!

ps, men lite kul att slappa ogonen ibland :-)

Postat av: Myra

Queenkong: Nej då, jag lovar. Jag är alldeles för rastlös för att sitta still så mycket, och desutom är mina hästar så viktiga så bara de tar mig flera timmar varje dag. :)
Men lite kan jag väl få titta. Bara litegrann...

2007-11-03 @ 11:59:33
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Nathalie

Har ni en hel tv-kanal tillägnad häst?! Vaddå lyx. Jag vill också ;)

2007-11-04 @ 10:28:17
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Myra

Nathalie: Lyxigt är vad det är. Det är inte enbart häst,
utan en massa 'country' också. Men det kan ju vara bra med lite kissepauser emellanåt... *s*

2007-11-05 @ 16:49:16
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback