This is me

GEMINI - The Twin

Nice.
Love is one of a kind.
Great listeners.
Very Good at confusing people...
Lover not a fighter, but will still knock you out. Gemini's will not take any crap from anyone.
Gemini's like to tell people what they should do and get offended easily.
They are great at losing things and are forgetful.
Gemini's can be very sarcastic and childish at times, and are very nosey.
Trustworthy.
Always happy.
VERY Loud.
Talkative.
Outgoing
VERY FORGIVING.
Loves to make out.
Has a beautiful smile.
Generous.
Strong.
THE MOST IRRESISTIBLE.

So this is me? Is it?
:)

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Eh, ja, tror nog det, men känner igen mig själv också i alla positiva egenskaper :-D

Postat av: MissyElliot

hrmf, det kanske det kan vara. Känner ju inte dig personligen, men en hel del stämmer nog....
:-)

(ps. glöm inte att ordna en stegräknare å fuska INTE med herr Fux!)

2007-11-27 @ 20:27:06
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Tussen

Rakt av kopierad till min blogg!
Den passade mej som handen i handsken.....
jag e ju gemini. 'ler*

2007-11-27 @ 21:41:15
Postat av: vickan

Bra text

2007-11-27 @ 23:41:38
Postat av: MyrPappa

tror jag inte ett skit på, jag är ju oxå en sån

2007-11-28 @ 00:23:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Myra

Märtagreta: Haha. Måste bero på att du bara felar några dagar! ;)
.
Missy: Men. Herr Fux har ju också fötter! :D
.
Tussen: Du är ju det. :)
.
Vickan: Ja. Gillade den. ;)
.
MyrPappa: Jo, fast du är ju undantaget! Moahahahaaa. Alla kan inte va så bra som jag! ;)

2007-11-28 @ 12:54:27
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Sess

Tar den till mig och tror helhjärtat på allt positivt! Gemini ända ut till hårtopparna! (är långhårig) *Big smile*

2007-11-29 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback