Jorå, så ligger det allt till

Det är så härligt att ha samma intressen som sin partner.
Maken är med upp till hästarna i stort sett varenda dag och hjälper till. Han tycker det är så roligt. När jag tittar på honom då han klaftsar runt i lera upp till fotknölarna och fyller skottkärran med hästskit. Ja, då ser jag hur lycklig han är.
För att inte tala om då han står och försöker rätta till de leriga och blöta täckena, utan att skita ner sina arbetskläder.
Varenda gång jag ber honom om hjälp så skiner han upp som en sol, och om det dessutom regnar så slår han nästan volter av lycka.


Åh, om jag ändå fick hjälpa till att meka motorcykel i garaget.


Eller...?

Sagt och Tyckt
Postat av: evans

Just nu är ett paket på väg mot dig :) Smaklig spis!

Postat av: Kim M

Haha.
Underbart!
Jag skulle dock inte stå ut och min (blivande) var lika fanatisk när det gäller vissa kvinnliga artister som jag.
:)

2007-11-29 @ 12:37:07
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Märtagreta

Aha, anar man lite ironi? Är han inte lycklig över att få sin dagliga dos av dyngkastning? Förstår han inte hur lyckligt lottad han är som får denna möjlighet att andas frisk (hm) luft i alla väder? Det är ju så man håller sig stark och frisk!

2007-11-29 @ 14:13:01
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Sarah

Jag tror att heeela detta inlägget är helt och hållet sant. :) hehe. Jag menar, vem älskar inte lera upp till hakan, dyblöta strumpor och skor, skottkärror som kör fast i leran osv...? ;) hehe

2007-11-29 @ 15:43:14
URL: http://silvergreger.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Hrmf, jag tror inte du menar det där. Jag tror inte alls han är så överlycklig..... Du luras å retas med din "stackars" karl!!!!!
:-D

2007-11-29 @ 20:47:29
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Evans: Iiihhhh. *väntar otåligt* Jag är inte lika effektiv som du, I'm soooory, men SEEENAST måndag. Jag lovar!

.
Kim: Det handlar om balans, Kim! ;) Och det finns det gott om i MyrStacken. *harkel*
.
Märtagreta: Ironi? Jag? Här? Det skulle jag inte tro. :P
Klart han älskar att jag drar ut honom i naturen. Inte vill han sitta med en kopp kaffe framför TV:n, inte. 'skakar bestämt på huvudet*
.
Sarah: Men eller hur! Du har ju fattat galoppen! Hehe
.
Missy: Ingen, och då menar jag verkligen INGEN, som läst bloggen längre en en veckas tid, tar mig på allvar. Vad ÄR det här!?
:D

2007-11-30 @ 11:55:48
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback