Gästbloggar hos Myra

Ladies and Gentleman.
This Thursday morning,
I will proudly present:

gästblogg a la
Kim M!

'Myras blogg är kul för man vet att det alltid, alltid hänt något nytt i stacken.
Hon behåller på ett stiligt sätt en del av sitt mysterium då hon inte
viker ut sig så totalt som vissa av oss andra (tsss).
Mysterier är bra.
Därför är Myra bra.'

Kim är (också *sträcker på mig*) bra. Han är väl värd ett besök.
Men varning, det är han som viker ut sig!
:D

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

*fnissar*

Postat av: vickan

Ja inte behöver man lämna ut sig helt och ¨åller tycker jag. Lite mysterier ska det finnas.

2007-11-22 @ 22:04:46
Postat av: Myra

Missy: ;)
.
Vickan: Nej, jag behöver inte. Men jag tycker det är charmigt när andra gör det. Jag är nyfiken av mig. :)

2007-11-22 @ 23:45:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback