Gästbloggar hos Myra

Det här var ju riktigt roligt. Myras egoboost skulle man kunna kalla det för. Haha
Ni är fortfarande alldeles för många som inte skrivit ihop något än, men de jag fått in hittills är ju guld värda. :)
Här bjuder jag på inlägg nr 2:

'Min första Myra var den 4 juli 2007. Läste om hästarna och blåsten i "Håll i hatten". Dagen efter var jag tillbaka och läste om hur myrpappan höll på att bli arresterad. Bara att inse faktum. Jag var fast.
Jag landar nu nästan dagligen hos Myra för att få reda på vad som hänt i stacken, skratta och för att få svar på många av livets stora frågor:
* När är sen?
* Varför är Gollum i dubbelsängen?
* Varför lägger inte Myrmormor Myra i tid?
* Hur ska man kunna stiga upp på morgonen om det är kolsvart?
* Varifrån kommer det iskalla vattnet från kaklet när man duschar va-ha-harmt?
* Hur är man när man är hostig i näsan?
* Hur gör fiskar när de svimmar?
* Varför är kuddarna i Hollywood så dåliga?
* Varför vita tröjor till skoluniformen suger!
* Är Gullefjun ett tecken på psykisk ohälsa?
* Varför det är smart att ha laddade batterier i filmkameran.
* Vad gör man med en söndagsmorgon?
* Hur kör man slut på hundar och ungar?
* Kan man dö av att ungarna hänger en i armen?
 
Jag hade kunnat hålla på i evighet, men ni vet ju alla vad jag pratar om. Ni är också här, precis som jag för att följa Myras äventyr. Skriver man som hon på ett lätt och underhållande sätt är 4000 kommentarer ingenting. Eller någonting.... som kallas början!
We're just getting started!!!
/
MissyElliot'

Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

HAHAHA! Detta ÄR sannerligen livets stora frågor!
Och hos Myra får man svaren!

Postat av: MissyElliot

javisst är det så!
:-)
Go Myra! Go Myra! Go Myra!
*fnissar lite lätt*

2007-11-19 @ 19:47:54
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Tussen

Tjoho Myra!
Eller rättare sagt..... host host host.... osv.

Du din lilla rackare, låt mej citera:
"behöver du hela november på dej"
Meh..... (sitter här och skrattar)
Fast ok då..... för jag kanske behöver det.....

Passar på att pasta in min url, så du hittar till mej..... (retas lite)
http://aldrigmerfrystasockerartor.blogspot.com/

Hur är det med allas vår MyrPappa?

Gnatt gnatt.

Postat av: Märtagreta

*Märtagreta har precis krypit, nästan, i gymkläder men ska bara i bästa AlfonsÅbergStil, kolla Myras blogg först och drabbas av dubbelsidig ångest. En sak till jag har glömt!!! Jag må vara vacker och snygg och se ung ut, (se inlägg, Märtagreta goes ego, så fattar ni) men fan så glömsk, jag kommer m a o vara en snygg förvirrad kärring rätt snart, på god väg*
Kram och JA JAG BEHÖVER HELA NOVEMBER PÅ MIG!!!
Nu ska jag lyfta skrot!

2007-11-20 @ 13:15:14
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Märtagreta

Måste skynda mig skriva, alla andra kommer hinna före med sina underbara betraktelser av Stacken!

2007-11-20 @ 13:16:33
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Myra

Kim: Men visst är det! / Myra - Da Allvetare. :D
.
Missy: Söta du. *ler förläget*
.
Tussen: Näjj! Inte hosta på mig! Jag vill inte bliva fuuuk!
Och som om jag inte skulle hitta till dig, va! Vänta bara.
MyrPappa mår bra. Troligtvis bättre än dig. ;)
.
Märtagreta: Du och jag Märtagreta. Snygga som få! :D Skillnaden är att jag dessutom har koll på läget. *harkel*
DU FÅR INTE HELA NOVEMBER PÅ DIG!! Skynda skynda. haha.

2007-11-20 @ 15:39:53
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Märtagreta

Omoget, jag vet men jag räcker ut tungan! *blääääääääää*

2007-11-20 @ 16:10:16
URL: http://islanddragon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback