And the winner IS...

Vi är över 4000 nu. En bra bit, tom. Gulle er.
Efter att jag publicerat förra inlägget så blev jag lite full i skratt. Tänk om ingen ville riskera att behöva gästblogga. Då hade jag vackert fått stå där. Se dum söt ut. Och skriva mitt gästinlägg själv.
Det hade sett ut det.

Så bara för att ni är ni, har jag ändrat om lite ibland mina 'regler'. Man kan faktiskt göra så när man är enväldig domare. *nickar bestämt* Och vad jag kom fram till var att alla ni som har kommenterat under föregående inlägg får chans att skriva ett litet inlägg. Det är helt frivilligt, men ni som vill får knåpa ihop något inom närmaste dagarna. Och för att citera mig själv:
'Ett humoristiskt och ärligt inlägg om varför i helvete ni står ut med mitt svammel.
Inlägg efter inlägg. Dag efter dag. Månad efter månad. För en del tom år efter år!'
Skriv också om ni vill/inte vill att jag ska länka till eran blogg/hemsida.
Mailadressen hittar ni ju som vanligt i högerspalten. Ungefär där ------->

Det roligaste av allt, tycker jag, är ändå att h*n som lyckades pricka in den 4000:e kommentaren (och är den av er som jag, med våld om det behövs, kommer tvinga av ett gästinlägg ifrån) redan har gästbloggat hos mig en gång! Då listade h*n ut vad det en gång var
jag ljög om.

Den lyckliga finner ni här!

Medan ni klurar på inlägg så bjuder jag på pausmusik i form av ytterligare en av mina favoriter bland de nya stjärntillskotten:

Amy MacDonald - Mr Rock & Roll

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

*Funderar* Jag vet att jag alltid blir glad av att läsa här hos dig, alldeles oavsett hur ledsen och nere jag var innan. Du är en härlig person med massor av energi. En dag utan att läsa här hos dig är en förspilld dag! Kramar från Malde

Postat av: Märtagreta

Oj, oj, Myrmamma, jag vill gärna skriva ett gästinlägg... Tänkt länge på varför jag läser vissa bloggar, vad är det liksom som drar? Och kommit fram till att jag gillar självironi, självdistans och rå ärlighet...(du vet, när man svär ve och förbannelse över barn, gube, knäppa hundar osv... och ändå får fram att man älskar dom... tack vare deras hopplösa sidor!) Fan, jag kan ju inte skriva allt här... jag knåpar ihop nåt och mailar, för jag känner mig MANAD :-) (Mohahahaha!)

2007-11-11 @ 13:05:17
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Iah

Hm, du vet den där bilden jag har lovat i evigheter... Jag hittade den idag... =/ Förlååååååt! ;)

http://frokent.blogg.se/1194798492__myraspecial_.html

2007-11-11 @ 17:32:27
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Fröken K

ÅHHHHHHH!!!!! :)

2007-11-11 @ 21:27:14
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Myra

Malde: Söta du!
.
Märtagreta: Klart du får skriva! Jag blir bara glad. :)
.
Iah: Ja... *harkel* jag kollade in, va. Asg*
.
Fröken K: JAAAAAAAAAA! Just det; DU! ;)

2007-11-12 @ 16:54:29
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback