Spelevinkbloggare!

Gjorde precis en test som Sabina tipsade om.

Den skulle säga vilken typ av bloggare jag är. Och jag blev en Spelevinkbloggare.
Med den här beskrivningen:

Du skämtar och driver med det mesta. Du har livlig fantasi och älskar att spetsa dina inlägg med överdrifter och rena osanningar. Din största passion är att göra dig lustig på andras bekostnad. Du har egentligen inget liv, men vill ändå ge sken av att du ständigt är på topp, alltid har nära till ett skratt och att din tillvaro är som Lustiga Huset.

Hur ska jag tolka det!? *asg*
Stämmer det? Är det så ni ser på mig?

Och jag är nyfiken.
Vilken bloggtyp är du?
I really, really wanna know.
Inklusive förklaring.

:)

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Ta-ta-ra-taaaa! Jag blev:
Dagboksbloggare
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.
Tycker dock inte riktigt att det stämmer... Jag har ingen mensvärk, har ingen mens alls (JÄTTESKÖNT!)

Postat av: Kim M

Allt-i-allo-bloggare är vad jag är. Så förutsägbart.
:(

2007-06-01 @ 08:52:23
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: dumpad

Jag är allt-i-allo-bloggare...suck.

2007-06-01 @ 11:07:04
URL: http://dumpad.sprayblog.se
Postat av: dumpad

Dagboksbloggaren blev jag nu, efter mer eftertanke vid svarandet... det känns lite bättre =)

2007-06-01 @ 11:13:13
URL: http://dumpad.sprayblog.se
Postat av: Irene

Jag blev dagboksbloggare, tycker nog att det stämmer in på min blogg faktiskt!

2007-06-06 @ 16:23:49
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Jools

Jag bidde en dagboksbloggare och tja det stämmer nog ganska bra in :)
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.
Take care du spelvink-Myra :o)

2007-06-20 @ 11:05:28
Postat av: Sarah

Allt-i-allo-bloggare blev jag, med denna beskrivning:
Du skriver om det mesta och vill absolut inte nischa din blogg. Du recenserar skivor, knåpar ihop politiska kåserier, antar allsköns "utmaningar", skriver om vardagsbetraktelser, tjejkvällar, gillar att fylla i listor och postar något enstaka inlägg om ett klädesplagg du gärna skulle vilja lägga vantarna på. Du gör allt för att understryka att du är openminded och att den ena dagen inte är den andra lik. Men det är precis tvärtom.
stämmer väl till viss del.. men mina dagar är lika oftast.. vardagen lixom.

2007-06-28 @ 14:22:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback