Paniiiik

Man kan inte bjuda en Myra med familj på bbq EN TIMME innan man ska vara där.

Där värdinnan dessutom fyller år.

Och Maken jobbar till en halvtimme EFTER att vi ska vara där.

Hon blir lite lätt hysterisk då.

Sagt och Tyckt
Postat av: Ivana

Finns inget värre än sista-minuten saker. Hugga, jag ryser bara vid tanken

Postat av: Malde

Brrrr, bara ryyyser när jag hör om detta. Vilken stress! Inte är jag i alla fall en sån människa som har ett lager av lämpliga födelsedagspresenter...
Hoppas att det gick bra i alla fall, och att Myrfamiljen hade kul!

2007-05-19 @ 23:55:34
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: vargakvinnan

hihi, det är jobbigt med sånt - även om spontanvargar som jag trivs som fisken i vattnet när framförhållning är ickeexisterande. ;-) ha en skön söndag! kram

2007-05-20 @ 08:03:19
URL: http://vargakvinnan.wordpress.com
Postat av: Myra

Ivana och Malde: Det blev lite tempo ett tag. Fast jag tycker det är urkul. Bara man hinner... ;) Galopperade ner och köpte en bukett blommor. Svårt att köpa nåt vettigt till folk man inte känner så väl.
Vargakvinnan: Nä, framförhållning är ingenting som MyrFamiljen lider av, och jag älskar det spontana. Men som sagt, lite mer tid hade jag ju inte gråtit över. :)

2007-05-20 @ 15:40:16
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback