Håll dig för skratt om du kan!

Sorry, bloggen. Myra har haft ett par mycket tuffa dar. Därav frånvaron.

Men MonsterNannyn a la
Jenny har hjälpt mig att hålla huvudet ovanför vattenytan.


För inte kan man låta bli att bli på gott humör när hon drar igång!

(PS: Rösterna är räknade. Är ni nyfikna på resultatet, så finns det på Myra vs Jenny. Som alltid, där --->)


Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Jag holl mig. Hela tiden. Duktig, viisst?! ;)
Hahaha, jag ser framfor mig hur jag springer pa stranden i sann baywatch-anda och raddar dig ur vattnet da du sprattlar i vattnet.
Hahahaha.
Anytime gumman.

Postat av: Kim M

Jag satt ju här dygnet runt och klickade på "Reload" men inga nya inlägg kom upp. Oron var stor. Välkommen tillbaka.

2007-05-31 @ 17:26:19
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hahaahahahahahahaahahahahahaahahahahahaha, kunde absolut inte låta bli att skratt med henne:)

2007-05-31 @ 19:52:11
URL: http://grewe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback