Sol ute, sol inne

sol i hjärta, sol i sinne.

Hela veckan, liksom. :)

image62
Här, ungefär ↑ håller jag till.
En bit till vänster om 'tian'.

Sagt och Tyckt
Postat av: Bloggerlina

Hahahaha!! Jo tack, svordomar brukar ju faktiskt vara det första man lär sig i ett nytt språk! Jo, jag kunde italienska tillräckligt bra för att kunna konversera en lättare konversation och läsa. Men det var ju så himla längesen att jag har glömt bort allt!! Tänkte att jag skulle friska upp den så att jag åtminstone kan beställa maten! Och köpa bussbiljetter eller betala taxin. Det brukar vara jag som får prata när vi är i Spanien eller Italien eftersom det är jag som kan beställa. Hm...inte nu längre dock...

Jag är väl inte heller ett solfreak så där, men lite färg i nunan skulle ju inte sitta så illa. Nu påminner jag mer om ett lik eller typ Michael Jackson! (nä, det var taskigt, det där om M. Jackson....sorry...). *fnitter*

Kram kram

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Hääärligt med lite vårväder! Fålarna blir väl ystra och goa oxå!
Kramis pyjamis vännen!
(Tillbaka på blogg.se!

2007-03-16 @ 02:01:26
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Kim M

Lyckliga du!
Jag vill till UK!

2007-03-16 @ 07:54:00
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: kottemor

Aaaah,alldeles alldeles underbart!:)

2007-03-16 @ 08:58:52
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Myra

Bloggerlina: Då kunde (och garanaterat även kan) du bra mycket mer än vad jag kunde. *s* Jag är riktigt, riktigt blek nu, men jag fuskar i solariet emellanåt, för att inte vandra runt som the living corpse, liksom... :)
PiaLia: Åh, vad bra. Jag hade slarvat bort din nogg-adress. :)
Kim: Säg den lycka som varar för evigt. På måndag varnas det för snö. Tänk om det blir som förra gången. *s*
Kottemor: Oh yes. Ljuvlisch. :)

2007-03-17 @ 10:43:19
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback