Shower Mr. Stick with clicks!


Stick-Click

Sagt och Tyckt
Postat av: Blue

Snodde den direkt till min sida.... hahaha
Den var ju rolig ju

Postat av: Iah

Jag vet var bilden är, men just nu kan jag inte riktigt plocka fram den... Jag behöver två armar, :/

Haha, vilken ful gubbe! *S*

2007-03-21 @ 12:24:30
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: nika

hej hej...har klickat och klickat....fiiin gubbe

Här är det vår så det sprutar om det så nu ska jag ta libby och gå en långrunda

kramelikram

2007-03-21 @ 15:51:31
Postat av: Iriz

Jag bordelaga mat tillmina hungriga och trötta kids. Men jag har ingen inspiration, lust eller ork... så istället hamnade jag här.... hjälp....! Vad ska vi äta?

2007-03-21 @ 17:30:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Myra

Blue: Bare sno, o sno... *s*
Iah: Får du köra pekfingervalsen nu, din stackare. VILA dig!
Nika: Visst är han skön. *s* Här kör vi också extra långa långisar i vårvädret. Det får gärna hålla i sig nu.
Iriz: Du ska äta pasta med baconsås. ( Neej, jag har inte läst din blogg. Hur kan du tro det...? ;) )

2007-03-22 @ 11:07:51
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback