Jag avskyr deadlines!

Deadline betyder att jag måste ta tag i saken/r.
Deadline betyder att jag inte kan skjuta det framför mig.
Deadline betyder att jag får skärpa till mig och få ändan ur vagnen.

Ibland (observera ibland!) önskar jag att jag också jobbade. Att jag också hade en massa ansvar och tider att passa. Att jag också var tvungen att lägga manken till för att hinna med allt.
För har jag mycket att göra, och ont om tid, så får jag så himlans
mycket gjort. ;)

Som det är nu så har jag ju 'all tid i världen'. Så varför stressa. Jag hinner ju sen.
'Gör inte det idag, som någon annan kan göra i morgon', liksom.

Jag avskyr deadlines. Jag får massor gjort.

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Känner igen det där, det finns inget mera stressande än deadlines när man "bara" är hemma! Det känns som ett intrång i ens personliga integritet ;-)

Postat av: Think Twice

Tjingeling!
Det är nog ganska "mänskligt" jag gör precis likadant, om det kan vara till någon tröst:)
Nä ibland behöver man piskan i ryggen för att skärpa till sig:)
Hoppas det ordnar sig/
Glad Påsk!

2007-03-28 @ 11:41:52
URL: http://blueblueeyes,webblogg.se/
Postat av: BagLady

Javisst! ...låt nån annan (läs myrpappan)göra det....inte imorgon men nästa dag...eller dan därpå...ännu bättre...eller hur?
kramilikram

2007-03-28 @ 12:53:43
Postat av: BagLady

Sorry...glömde...vissa deadflines FÅR man ju bara inte missa....men det visste du väl redan

2007-03-28 @ 12:55:25
Postat av: Jenny

Meh... nar exakt hade du tankt uppdatera?!

*blanger*

;)

2007-03-28 @ 14:05:26
URL: http://jennyabrahamsson.wordpress.com/
Postat av: Jill

Åh jag älskar deadlines, då bara flyter allt fram. Utan dem så driver jag omkring...

Lycka till hur som haver.

2007-03-28 @ 23:21:00
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Kim M

Vissa jobbar bra under press men inte jag. Det blir bara slarv och stopp i hjärnan.
Snyft.

2007-03-29 @ 09:08:23
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra

Märtagreta: Nä men, eller hur! Jag blir tokig. *s*

Think Twice: Piskan behövs verkligen. Iaf på mig. :) Välkommen.

BagLady: Ja. MyrPappa kan rycka ut! Fast en del behöver jag nog ta tag i själv. Nyss. *s*

Jenny: Alltså, Fröken Bläng. Jag HAR uppdaterat. *lol*

Jill: Lite så är det här också. Fast jag måste ju få klaga. ;)

Kim: Ibland funkar jag precis likadant. Fast det beror nog mer på min obstinata sida... ;)

2007-03-29 @ 15:59:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback