Guess the story.

Jag har två krossade bilrutor i nedersta hästhagen.
Jag är stel i nacken och har ont i knäna.
Jag har de smutsigaste byxorna.
Jag har glassplitter i händerna.
Och jag har ingen bil.



Men gissa nu'rå!
:)

Sagt och Tyckt
Postat av: Fia

Jag hoppas att DU är ok trots allt?

Postat av: Kottemor

Men varför har du rutorna I hästhagen?!
Du har väl ej gjort en kottemor och kört av vägen,in i hagen då?!
...låter lite sådant... nu gör du mig orolig!!!
Tell me!!!;)

2007-03-01 @ 18:51:23
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Du har snott en bil och kraschat den? Eller, du har snott en bil, blev tvungen att vaja for en luffare, luffaren blev arg och tog rutorna, slangde in dem i hagen och hoppade sonder dem (samtidigt som han drog av dig byxorna, hoppade pa dem ocksa, och tog sedan pa dig dem igen!) och akte sedan ivag med bilen.

Am I close?!

:D

2007-03-01 @ 20:41:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: BagLady

Det är nog lite synd om dig nu kan jag tänka mig, kramas! Nu blir det Voltaren 11,6 mg och nackkrage (inget solarie på två veckor)knäskydd, Vanish på brallorna och så ger du Myrpappa en bra pincett,så han kan plocka splitter när du begrundar dina hyss! Du har vär trillat av hästen förstås i full galopp....hoppas att inte bilen var er och hoppas att du mår bra för övrigt.....och vad hände egentligen?....nyfiken i en strut

2007-03-01 @ 23:37:42
Postat av: Kim M

Jag antar att det har varit snökaos nu igen...

2007-03-02 @ 10:40:34
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myrmormor

Mammahjärtat tar ett skutt. Vad har hänt? Men det är väl inte värre än när du blev sparkad av den dumma hästen på Öland. Har jag inte alltid sagt att man ska hålla sig ifrån hästhagar...

2007-03-02 @ 10:53:19
Postat av: Fia nr 2

Tror att fuxen blivit rädd för nått och satt bakhovarna i makens bil och du trillade av.. Fast då hade du säkert skrivit något om hästen..

Såå nyfiken!!
kram

2007-03-02 @ 13:08:30
Postat av: nika

jamen herregud!!!!!!vad har hänt!!!!????

2007-03-02 @ 16:20:12
Postat av: Märtagreta

Har nån snott bilen, kvaddat den i hästhagen, och du fått för dig att baxa upp den själv...?Nä, vad har hänt!?

2007-03-02 @ 16:48:52
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: pulvia

*inte det minsta orolig* Du bara luras ;)

2007-03-02 @ 22:20:33
Postat av: BagLady

Hallå! var är duuuuu?.........nu vill jag/vi VETA?
Hur är det i stacken? Är det "synd om", "kottekrasch","luffare","stackare","blötsnö" eller "gamla synder"?...eller pulvias´s tes?...bara lur.?...nää, du har nåt på G,din luring

2007-03-02 @ 22:37:37
Postat av: Myra svarar

Ni har fel, fel, fel! Hehe.
This is the story: Det har stått en bil i nedersta hörnet ett tag, i väntan på att bli bortbogserad till skroten. I torsdags hade skrotnissarna vägarna förbi och tänkte vara smarta och hämta bilen. De ringde oss först då de redan var på plats, endast för att dubbelkolla regnr så det var rätt bil.
Och innan jag hade hunnit dit för att låsa upp grinden och släppa in dem, så skickade de kranen över häcken, satte klon i bilen och lyfte den över alltihop. De brydde sig inte ens om att öppna rutorna.
I just luuuuv people!

Så nu har jag tillbringat nästan en timme, på alla fyra i leran och plockat glassplitter för hand.

Mer spännande än så var det in.
Den här gången...

2007-03-03 @ 10:04:57
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Märtagreta

I en hästhage!!! Fel var som men där ännu mera fel. Vilka puckon! Ja, men då är iallafall allt bra med dig! Ha en trevlig helg!

2007-03-03 @ 16:07:01
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Bloggerlina

Du ramlade av hästen som sparkade in rutorna i stallet? Jösses...hoppas att du snart blir bra...nu har jag inte läst de övriga inläggen. Drar iväg detta innan jag läser de. Kram

2007-03-03 @ 19:06:28
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Bloggerlina

Men vafan!!! En bil!! Jösses...(tappar ord). Nu får du ta och vila dig och se till att bli bra! Kramis

2007-03-03 @ 19:09:14
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Jessie

Vilka rikspuckon...Kan man säga annat...

2007-03-04 @ 02:44:25
URL: http://jessies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback