Funkar finfint

Blogg.se har uppgraderat hela systemet. Därav krabbet med att kommentera, och själv har jag inte kunnat logga in på ett par dar.
Men nu har de jobbat klart, och det funkar ju perfa. :)

Och om de förnyar sig, så gör jag det med!

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Här är det ockå perfekt! Kom in på komm. med en gång. Det andra som är perfekt är att "gröna bilen" nu är stålgrå...ungefär (tror jag) dessutom har den alla Bokstäver AC,CD,ADHD, Wc..eller så ...typ. Mellan Myra kommer att älska den, hoppas jag. Kramarna till er alla

2007-03-05 @ 18:52:03
Postat av: Genese

Enkelt, og vakkert design. Og når alt funker, da er vel alt bra.

Postat av: Doris aka Pulvia

Inte konstigt man är förvirrad, här känner man inte igen sig ju ;) Klart jag ska komma, har bara vissa saker att reda ut först, men sen *moahahahaha* Kan ju meddela att du däremot inte missat nåt här i bygden, varit dött som ett grustag sen du åkte. Håller man på att bli gammal, eler vad??? Tur du kommer snart så vi kan väcka partyprinsessorna till liv igen =)
Bamsekram

Men vaddå inte rosa??? *funderar förvirrat å är tvungen att dubbelkolla om jag är rätt*

2007-03-05 @ 21:35:18
Postat av: Kim M

Yeah! Det sprider sig som kondylom. Bloggarna uppdateras lagom till våren.

2007-03-05 @ 21:47:24
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Jill

Nästan skönt att höra att det inte bara är blogger som krånglar. Def. skönt att kunna lämna kommentarer igen utan problem...

2007-03-05 @ 23:22:03
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Fröken K

Ja det är attans vad allt ska förnya sig.
Huvudsaken är att du finns kvar och att det går att läsa :) kramas på dig..

2007-03-06 @ 10:00:49
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Myra

BagLady: Den stålgrå har mycket att leva upp till. MellanMyra suckade en massa över den gröna... *s*
Genese: Tack. När allt funkar är jag nöjd och glad. Välkommen, btw. :)
Doris: Var du vilse i kolan nu igen!? Men lugn. Rosa kommer. Klarar mig inte utan. :)
Kim: Vårkänslor, månne. *s*
Jill: Nä. Inte bara blogger. Jag looovar. :)
Fröken K: Än är jag inte färdig, men jag lovar att hålla texten läslig. ;)

2007-03-06 @ 21:50:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback