Severe warning

Förra sommaren satte vi värmerekord här.
Kommer ni ihåg vad jag pustade över att
renovera huset i 35 graders värme?

I år ser det ur att bli regnrekord istället. Och när tom ett regnvant land som detta utfärdar varningar till höger och vänster, då är det illa.

Så här ska vi tydligen ha det i två dygn. Till.
Det började i morse...

Sagt och Tyckt
Postat av: Sarah

tack för monki komentaren:-)
och detta regnade.. sluta sluta.. jag vill ha sommar nu!!!!
detta år blir de nog inge bad!

Postat av: barbro

Vi har äntligen kunnat slå vårat hö nu. Så jag hoppas att det tar lite tid innan skiten blåser in från er. Det går ju bara runt hela tiden, Suck och dubbel suck.....

2007-07-21 @ 01:37:40
Postat av: rosflickan

Åh fy faen för det vädret.. jag hoppas på konstant sol de närmsta dagarna, så ni får inte smitta Sverige med ert konstiga väder :S

2007-07-21 @ 08:36:00
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Chitza

Men fyyy för sånt väder. :(
Hoppas det vänder för Er.
Har just kommit hem från det soliga Mallis.(borta bra men hemma bäst - förklarar mer senare *s*)
Här skiner solen men det tokblåser = isvindar.

2007-07-21 @ 09:54:43
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com/
Postat av: Britt-Marie

again and again
heavy rain?

2007-07-21 @ 14:20:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1048
Postat av: Jenny

Stangt av duschen nu?

2007-07-22 @ 07:04:17
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Kim M

Men usch.
Jag skickar en solstråle. Har gott om dem, i mitt ansikte. Just nu.

2007-07-22 @ 09:53:09
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: RackarTuss

Hej!
Hoppas att det slutat regna nu!
Kram "Tussen"

Postat av: Anna-Lys

Har följt rapporterna från England, illa, illa
Vi ska tydligen få det natten som kommer, så då LYSer solen på dig igen :-)
(( kram ))

2007-07-22 @ 10:39:22
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Myra

Sarah: Sant ju. ;) Och nej, nåt bad verkar det inte bli... *surar*
.
Barbro: Vi skulle vara smarta och vänta lite med att slå vårat hö. Det skulle vi inte ha gjort, för nu verkar de få stå till augusti. För mina tjockisar är det ju bra, men unghästarna och gammelaraberna... Pissväder, är det. Men å andra sidan växer gräset så lär jag ju inte behöva börja fodra förrän runt jul, kanske inte ens förrän januari. Lite skillnad på betessäsong här. *s*
.
Rosflickan: Sorry, men ni verkar få skiten... Iaf södra delarna. Jag försökte faktiskt få det på andra hållet, men det gick inge bra. ;)
.
Chitza: Idag har det varit uppehåll i flera timmar. Vi har tom spenderat ett par timmar hos hästarna OCH varit ute på en lång promenad nu på kvällen. Utan att bli blöta. Inte illa!
Kunde du inte tagit med dig solen lite hitåt?
.
Britt-Marie: All the f-ing time, liksom.
.
Jenny: Periodvis. Du då? Tömt badkaret än? *asg*
.
Kim: Du är snäll du. Skicka mer! :D
.
RackarTuss: Idag har vi klarat oss riktigt bra. Men det är varnig för nya oväder i veckan igen. *suck*
.
Anna-Lys: Det har varit helt hysteriskt. Vi har tack o lov varit riktigt förskonade. 'Bara' regnat en del.

2007-07-22 @ 22:21:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback