Joråsåattmenvisst

Både idag och förra söndagen har vi haft fint väder. Tom badväder. Inte illa.


SmåMyror rasar av sig som tokar i vattnet.


Efter ett tag får vi trevligt sällskap.


Det är inte bara MyrMamma som också skulle vilja...

Sagt och Tyckt
Postat av: Junitjej

Fina bilder!!

Postat av: Kim M

I
D
Y
L
L
!

2007-07-15 @ 11:30:52
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: mia

ser gott ut!!! här e det gott väder idag, ska till alingsås mamma o de andra e där!!
tänkte på min bror och att han kanske skulle tycka om en artist som heter sophie zelmani om han nu inte redan lyssnar på henne, du kanske oxå tycker hon e bra... lite mysig musik!!!
kram mia

2007-07-16 @ 10:21:28
Postat av: Myra

Junitjej: Tackar. :)
.
Kim:
J
A
,
F
A
K
T
I
S
K
T
!
Mia: Hoppas ni hade trevligt i Alingsås. Hade varit kul att vara med. Det var ju ett tag sen... *s* Ska genast lyssna på denna Sophie.

2007-07-17 @ 11:25:51
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback