Ljög jag så bra?

Här kommer då svaren på mina påståenden:

1. Jag har varit hos grannarna med mamma och min sprillans nya pojkvän. Blev så full så jag slog pannan i köksbordet och sedan somnade på mattan runt toalettstolen. Fick bäras hem, och blev kallad för 'Pannbenet' i flera år efter det.

* Alltså.... Jo, detta stämmer.
Någon närmre förklaring tänker jag inte ge er. Jag skyller på att jag inte kommer ihåg...

2. Jag är löjligt mörkrädd och knäckte näsan på min sambo då han skulle vara rolig och skrämma mig en mörk vinterkväll. Jag reagerade med ett klockrent knytnävsslag.

* Tja, vad ska jag säga. Lilla Myra 160 cm lång och 48 kg tung, får en faslig sving på vänsternäven och träffar det 193 cm långa och 97 kg tunga muskelknippet till sambo (Dåvarande. Jag förstår inte...) mitt emellan ögonen.

3. Jag var så liten när jag började rida, att jag inte ens kunde sadla stallets minsta häst. Mamma fick hjälpa mig, men satte sadeln bakofram. Hon har inte behövt hjälpa mig sen dess.

* Eh... alltså... ehum... Detta STÄMMER!
Lilla, söta mamma. :)

4. Jag skulle vara medförare åt en kompis och hennes hund under en träningstävling i rapport. Det var fyra hundar till av samma ras, och jag försökte ta emot fel hund vid slutstationen.

* Visst har jag varit medförare åt en kompis på en träningstävling i bruksgrenen rapport. Men att ta fel på hund? Nä nä, vad tror ni om mig??
Detta är falskt så det skriker om det.

5. Jag har dragit ut 12 tänder. Har ingen tandläkarskräck och brukade under tonåren somna i tandläkarstolen.

* Är det pga antalet utdragna tänder, eller att jag inte skulle ha tandläkarskräck, som fått så många att tro att detta var falsk? *s*
Mina mjölktänder vägrade lossna, så när permanenttänderna började växa, så fanns det inte så mycket annat att göra, än att dra ut mjölkisarna. En efter en.
Efter det följde mååånga år med tandställning, OCH sovtider i tandläkarstolen. Kanske kan jag skylla på för lite sömn under resten av dygnet...

Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Ojojoj,AJ!
Inte lät det skönt det där med tänderna... HOPPADES att det inte skulle vara sant!
hahahahaa

Knäcka näsan på mannen var kanske inte heller så mysigt;)

Hehe,tack för att jag ÄNTLIGEN fick veta svaren;)

Postat av: Fröken K

Åhh jag hade rätt :) Guud vad jag känner dig väl *asg*..

2007-01-09 @ 23:21:32
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Klarakajsa

oh jisses! Så EN ska va falsk.... Ska jag berätta liknande då menar du?? Då får jag grunna ett tag.. Men vilken grej! jättekul! Den med sadeln var klart roligast! Inget blodvite... Jag hann inte gissa men hade nog tagit tandgrejen som falsk.... Av ren fasa för att du skulle ha upplevt det, stackars härdade myra! kram klarakajsa

2007-01-10 @ 00:39:54
Postat av: Jenny

Men ahhh! Jag hade fel. Ja, du kanske har lite koll da trots allt ;)

2007-01-10 @ 08:12:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Kim M

:)
Det var just antalet tänder som fick mig att tippa fel.

2007-01-10 @ 08:16:53
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Iriz

Jaha jag hade alltså helt fel även här....!

Önskar dig en bra dag!

Kram Iriz

2007-01-10 @ 08:48:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Glitter-STHLM

Yihoo, yihoo yabadado! Så klart att allas våran MyrDrottning inte tar emot FEL hund.... men hallå - det säger ju sig självt! Lots of hugs to you sweaty! (eller hur det nu stavas) Glitter!

2007-01-10 @ 09:55:35
Postat av: malin och ola

oss lurar du inte så lätt!!!! malin ola (häst)

2007-01-10 @ 11:16:11
Postat av: Myra

Kottemor: Jag hoppades också att femman skulle vara falsk. Mååånga gånger. *s*
Fröken K: Bli inte kaxig nu, Fröken! Bara för att jag hade fel hos dig... ;)
Klarakajsa: Du får välja PRECIIIS vad som helst som du vill skriva om. :)
Jenny: Men du hade ju RÄTT! Det har JAG koll på! ÄrkePucko!
Kim: Tur det inte var permanenttänder.... *s*
Iriz: :) Gissar du inge´bra...
Glitter: Just precis. Inte skulle jag ta emot fel hund! Och jag hoppas du menar sweety, annars får jag ta en dusch... *asg*
Malin o Ola: Nej, jag gjorde inte det. Men jag tror att det var FRIDA som gissade rätt, och ni bara försöker få del av kakan! Visst är det så! Visst, visst! *s*

2007-01-10 @ 13:05:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: filosofen

hoppsan då....så fel jag kunde ha :) men jag skyller på antalet tänder, för drar man ut så många tänder så blir man antingen urrädd elelr avslappnad antar jag och det fanns inte i min hjärna at tnågon kan vara avslappnad hos tandläkaren;) Jaja, men vet du vad då? Du var närmast att svara rätt på min lögn! vad duktig du är!kramkrma :)

Postat av: Jenny

Hahahaha! Mitt morgonkaffe tog sannerligen sin tid nar det rann ner i morse :P NU ser jag ju att jag hade ratt!

Vad vinner jag, vad vinner jag?

\o/
|
/\

:D

2007-01-10 @ 16:54:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Myra

Filosofen: Avslappnad o avslappnad... Mest superdupertrött efter alla sena nätter... *s* Var jag!? Jaa, vad duktig jag är! ;)
Jenny: Vinner o vinner *muttrar* Det har jag ju skrivit i min kommentar hos dig... :P Fint du dansar, förresten. :)

2007-01-10 @ 19:00:16
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Jenny

Speciellt fint att "magen" befinner sig tva meter vanster om kroppen. Briljant drag! Ar det det dar som kallas att vara splittrad? *funderar*

:D

2007-01-11 @ 10:28:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: vargakvinnan

oj vilken höger han måtte ha fått smaka på! :)

2007-01-12 @ 10:21:19
Postat av: Nathalie

Äsch, vad fel jag hade... :P

2007-01-12 @ 13:21:21
URL: http://lockigare.com/blog

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback