I-landsproblem!

*muttrar*
Var AR det nedrans internetet da???
Jag vill inte sitta pa bibblan... :(



Liva upp mig!
Nagon?


Pliiiizzz.

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Alrajt - A man came inte a zoo, but he could only find a dog. It was a shit-zoo.


Bra va?
VA?

;)

Postat av: Glitter!

Hej!
Nämen - fortfarande ingen uppkoppling åt dig?
Aj då......
Liva upp dig...... tja - här vräker regnet ned så jag behöver nog också livas upp! :-)
Kram från Stockholm.

2007-01-15 @ 13:02:24
Postat av: Bloggerlina

Det var en gång en myra med namnet Myra,
som ville ha massor av djur, fler än fyra.

Det blev både hästar å hundar många
och Myra fick djuren själv ut å fånga.

Väl hemma njuter Myra av tea and scones,
och kanske en film med Indiana Jones?

Ibland ger hon sig ut online on the net,
för att berätta allt hon gjort och sett.

Men ack ve, nu ingen dator funkar gör.
Så då blir det byns biblas tysta kör.

Ssschhyyyss, Myra, se till att vara tyst!
Hamra på tangenterna lent å säg ej ett knyst.

Du ska se att datorn snart fungerar ska.
Eftersom dina bloggar är ett måste ha!

Bye bye for now, Myra, take care!
Kikar in och ser vart du än är!

Kramisar Bloggerlina

2007-01-15 @ 16:00:58
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Iriz

Hej, nämen hej!
Du låter ännu gulligare utan "prickar och ringar"...
Hooppas att det nedrans internetethittar tillbax snart.
Kram I

2007-01-15 @ 16:23:16
Postat av: Malin

Stackars myra, vad bara gör du utan nätet!!??
Du får be småmyrorna ösa på så du får något att göra! malin (häst)

2007-01-15 @ 16:37:36
Postat av: Kottemor

Men så fint Bloggerlina skrev då!:)

Internet beroendet är farligt.
Jag knyckte tom mannens mobil och mobilbloggade när jag var i småland utan dator,hehe

Hoppas hoppas hoppas det där sablans internetet funkar snart!

Kramar!

2007-01-15 @ 22:34:28
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Malde

Jag beundrar också Bloggerlinas fina dikt.

Jag klarade mig från sådana missöden som elavbrott och internetavbrott, puh! Jag bara undrar vilken av alla Myror som är mest rastlös utan internet?

Hoppas att alla sladdarna trasslar ur sig och hamnar på rätt plats igen så internet kommer tillbaka till allas vår FavoritMyra!

2007-01-15 @ 22:47:23
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Anna-Lys

UPP UPP UPP
det var livat va? ;-)

2007-01-16 @ 10:47:00
URL: http://anna-lys.blogspot.com
Postat av: Kim M

JOBBIGT!
Hoppas du har nära till biblioteket dock...

2007-01-16 @ 10:51:05
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra svarar

Jenny: *s* Om du visste vad du e' kul.. ;)
Glitter: Ingen uppkoppling och ihallande sporegn... Men jag deppar inte, jag fargar haret. :D
Bloggerlina: Aaahh! Alldeles stum! Du sota, rara. Nu sitter jag med ett leende som kommer halla i sig hela dan. :)
Iriz: Hihi. Ja, visst ar det gulligt. *asg*
Malin: Det ar mycket TUFFT for en Myra att vara utan sitt internet. *s* Och allt jag ber SmaMyrorna om ar att ta det lugnt... ;)
Kottemor: Mobilblogga! *Myra far en massa ide'er* Det kanske vore nagot. *s*
Malde: JAG lider mest sa klart! *s* Maken jobbar ju, och SmaMyrorna ar i skolan. Det ar svart hur man ska gora med ledningarna i ett land som detta: Det blaser for mycket for att ha dempa stolpar, och det regnar for mycket for att grava ner dem... Nedrans o!
Anna-Lys: Du Lyser val alltid upp! :)
Kim: Bara fyra minuter att ga. Men fasen vad det regnar pa den strackan! :)

2007-01-16 @ 11:58:49
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Maria

Hej!
Jag kan pigga upp dig med att säga att jag alltid blir pigg av att läsa din blogg :-) Själv har jag också uppkopplingsproblem, men orsaken är inte stormen, utan en parvel på 60 cm och 6,2 kg tung. Med andra ord missar jag en hel del av dina inlägg, men jag försöker titta in här ibland.

På återseende!

2007-01-16 @ 15:38:58
URL: http://www.falco.blogg.se
Postat av: Geddfish

Hej Myra, du känner mig allt! Jag hittar dig så sällan när du har denna bloggen, men jag ser allt att du är där hos mig och sätter ett myrstift ibland. Här blåser det så där lagom. Vi vill väl ha vår och sol och sommar, men först ska det väl bli "jul" och vinter, det verkar fördröjt, och vi slipper inte undan.

2007-01-16 @ 17:40:26
Postat av: BagLady

Hej lilla Myra! Det blir bättre/ det har jag sagt förut o det stämde ju/mejla till mig imorgon när du kommer till bibblan. A har strömlöst och är utan vatten, såklart, får hämta till hundarna o hästarna i sjön!...men barnen!...utplaceras sålunda till mormor o farmor fr.o.m imorgon. Vet inte än hur många jag ska ta eller i vilken ålder, har du nåt bra tips? ...och vad ska vi göra? Baka? klä ut dom på muséet?...o tappa bort dom i John Bauers skog? På lördag är det vernissage, sätter dom under bordet när jag serverar snittar o vin, sedan är det dansuppvisning, så då är det klart med idéer men de andra dagarna....puh, o när kommer strömmen?....kaaanske i början på nästa vecka. Passar på att skicka ett tjingeling till Glitter eftersom jag inte vet hur jag kommenterar på hennes blogg.....Tjingeling på dig!

2007-01-16 @ 18:46:58
Postat av: Iriz

Ja nu måste det verkligen börja bli tungt.... Urk. Krake där!
Här har det varit stormigt och full upp! Annars är det bra!
Kram I

2007-01-16 @ 21:44:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Vilda

Hm.. jo väder är inte alltid kul, inte när det ställer till alla små sladdar som är så viktiga för oss internettare... men å andra sidan är det tur vi HAR väder, det hade varit himla illa annars :)

Jo, det går uppåt humöret, så nu är jag nog på G igen....

*vinka*

2007-01-16 @ 23:38:25
URL: http://blogg.expressen.se/vilda
Postat av: Klarakajsa

bloggelinas fina dikt! Var väl värd regnpromenad!
Så fint och i ordning du får i stacken på köpet!
Vi har rest farliga vägar med tallar tvärsöver, men kom fram till hus med el o internet, tack o lov!
kram klarakajsa

2007-01-17 @ 00:48:17
Postat av: Myra svarar

Maria: Tack, vad glad jag blir. :) Klappa bade hund och bebis fran mig.
Geddfish: Jo... *s* Jag gor kanske det. ;) Och jag vill absolut ha var. Garna NU!
BagLady: Kan de inte bada barna i sjon ocksa?? Det hade jag gjort. :D Och sa kan val MyrMormor rycka in!? Hon ar ju varldsbast pa att vara barnvakt! Maila dig kan jag inte alls det. Maken kan inte klamma ur sig losenordet, sa jag kan bara komma in pa min mail fran ena hemdatorn... :( Men halsa Glitter, DET kan jag gora. :)
Iriz: *s* Har har det slutat blasa. Regnar gor det desto mer, fast inte just nu. Men det borjar snart, var sa saker, for snart ska jag ga ut. ;)
Vilda: Vad lange sen! HEJ! :) Good to have you back.
Klarakajsa: Det var den absolut! :) Och du ska halla dig inne nar det ar ovader!

2007-01-17 @ 11:59:32

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback