Mid Term och tidiga mornar

Andra dagen i rad som klockan ringer 06.30.
Och jag suckar redan...

Men SmaMyrorna ar ju lediga denna veckan, och ska jag hinna rida sa far det bli pa morgonen, innan Maken far till jobbet.

Med en kraftanstrangning lyckades jag sla upp mina bla och stanga av klockradion.
Och pa ren envishet lyckades jag masa mig ut till badrummet.
Tande lampan och gick fram till handfatet.
Och blev klarvaken!!

Likblek.
Halogd.
Morka ringar under de svullna ogonen (som knappt var oppna).
Haret pa anda.

Ingen trevlig syn.
Och inte var det bra for sjalvfortroendet heller.

Kanske bast att
motionera mera. 

PS: Ni har Glitters gastinlagg att se fram emot!

Sagt och Tyckt
Postat av: Fd G

:-)

2007-02-20 @ 12:43:48
Postat av: Kottemor

Ja få saker är så nedtryckande och elakväckande som att se sitt bleka morgonsvullna ansikte i spegeln på morgonen:(
Funderar på en sån där fototapet på spegeln med en bild av mitt allra snyggaste uppsminkade jag,det vore en idé...

Postat av: Liv

Var den min eller din morgon som du beskrev? ;o)

Det ska bli trevligt att läsa Glitters gästinlägg!

Kram!!

2007-02-20 @ 13:55:13
Postat av: BagLady

men hallå!....tänk på mig då....som, på grund av dålig syn o gammal vana har en FÖRSTORINGSSPEGEL i badrummet där belysningen dessutom är överdimensionerad!
...förresten börjar det att snöa nu också...fyyyyyyyyy

2007-02-20 @ 14:27:10
Postat av: filosofen

hihihhihi :D det är allt jag säger....plus att jag vet hur det känns! kram på dig! rolig motionsblogg förresten! fast jag börjar tro att du är en övermänsklig varelse som inte kan skriva tråkiga inlägg :)

Postat av: Iriz

Spegeln ljög nog, eller förstorade något och förminskade något. Och belysningen rufsade till håret och gav dig ringar under ögonen.... såvar det det vet jag! För jag har varit med omprecis samma sak varje morogn.....här...

Nu säger jag go´natt så kanske jag inte ser tröttare ut än i morse i morgon iallafall. You´l never know!

2007-02-20 @ 23:39:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Kim M

6:30 är nothing, my dear. Testa NOLL FEM NOLL NOLL.

2007-02-21 @ 10:00:35
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Myra svarar

Glitter: :P
Kottemor: Fototapet. *funderar* Ingen dum ide'! ;)
Liv: Tyvarr min... *s*
BagLady: Ok, ok, ok. Jag geeeer mig! *s* Och jag har ju sett mig sjalv i din spegel... ;)
Filosofen: Jag kan visst skriva trakigt! Speciellt nar jag ar likblek och halogd! ;)
Iriz: Ja, sa maste det vara. *nojd*
Kim: Naha du. Sjalvmordsbenagen ar jag inte! *s*

2007-02-21 @ 11:13:46
Postat av: Malde

Absolut måste spegeln ljuga! Det gör spegeln hemma hos mig också, så det så!

Hemma har vi en dator som inte funkar för att yngsta sonen inte drack sitt te, utan spillde ut det i datorn istället... nästa dator kraschade och var utslagen 2-3 dagar innan maken (datateknikern) fixade det, och den tredje fungerade datorn (antikvitet i datavärlden) vill ingen använda för att den är så trööööög ;-) Därav bloggtorkan!

Kram

2007-02-21 @ 11:37:23
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Myra

Malde: Jo, spegeln ljuger nog. :)
Vi hade 'vattenfärgs-vatten' i laptopen för ett tag sedan. Men kors i taket, så klarade den sig. *s*

2007-02-22 @ 13:20:52
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback