Jag befinner mig i ett katastrofomrade

Igar var over halften av Wales skolor stangda hela dagen.
Flera storre vagar var avstangda. Helt eller delvis.

Idag vid lunchtid var over 750 skolor stangda igen, och de flesta av landets resterande skolor stangde under eftermiddagen.
M25 utanfor London ar kaos. Trafiken kryper fram, eller star helt still.
M4 ar avstangd pa flera stallen.
Tagtrafiken var installd.

Nyheterna fokuserar nastan enbart pa snoovadret, och tidningarna har stora rubriker.
Det ar bildspel pa Tv:n med tittarbilder fran hela landet.

Folk ar som tokiga.
Det enda det pratas om ar det fruktansvarda vadret.

Alla utom fyra stycken.
Fyra stycken, som mest fnittrar och rycker pa axlarna.
Fyra stycken, som ar vana vid att vardagen har sin gilla gang, aven om det kommer nagra cm sno...

Sagt och Tyckt
Postat av: MALIN

HOPPAS ATT NI INTE SNÖAT INNE..... HÄLSA HELA MYRFAMILJEN! KRAM MALIN (HÄST)

2007-02-10 @ 09:08:53
Postat av: Kim M

Hahaa. Läxa upp dem!

Postat av: mia

Hihi, tänk vilken skillnad det kan va!.. allt bra med er annars då? här e det bara bra, vi har varit lite förkylda hela familjen men det börjar bli bättre!!!

kram

2007-02-10 @ 09:37:01
URL: http://micar72.blogs.se
Postat av: Myra svarar

Malin: All sno har regnat bort... *s* Halsa 'alla' :)
Kim: Ska ske!
Mia: Allt ar bra. Alldeles for pigga barn bara, i jamforelse med foraldrarna... ;)

2007-02-10 @ 12:59:49
Postat av: Jenny

Ehrm... FEM stycken om jag far be ;)

2007-02-11 @ 13:41:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Jill

usch, vad det låter jobbigt. Men även om det är supertrist när vädretställer till det, så liksom gillar jag att det är det som bestämmer. naturen visar oss människor vem som har makten liksom...

2007-02-12 @ 09:43:20
URL: http://www.wegerup.blogspot.com
Postat av: Myra svarar

Jenny: Ok, ok, OK! FEM stycken! ;)
Jill: Precis. :)

2007-02-12 @ 12:28:24

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback