I thought a thought.

I thought a thought.
But the thought I thought, was not the thought I thought I thought.
If the thought I thought I thought had been the thought I thought, I wouldn't have thought so much.

Och det har ar val det vettigaste som kommer ur en Myra just nu...

;)

Och forresten:
Mera Myra!

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Tanka for mycket ar ALDRIG bra, inte ens nar man ar Myra ;)

Idag ar det fo synd om mig - se blogg. :(

Jag skulle varit hos Er, helt klart! Om det nagon fler gang blir installt for jobb, sag at mig pa skarpen att jag bara hamnar hos polisen om jag inte satter ner foten! Ska luslasa broschyren nu och gora en lista pa vart du ska fa slapa runt pa mig!

;)

Postat av: Kim M

Det lät som något ur Bridget Jones. :)

2007-02-19 @ 13:04:54
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Iriz

Hej!

Här är det sig likt. Tack och lov. På Aftonbloggen pågår någon sorts märkligt krig. Det tjafsas fram och tillbaka. Inte så att det kanske stör mig. Men det är på en löjlig nivå ska du veta.... Som om bloggen vore själva livet.

Hoppas att ni mår bra. Vi har haft lite sjukt, men är nu på bättringsvägen och tur är det så här i sportlovstider!

2007-02-19 @ 15:15:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Jill

Vissa dagar går tankarna så. Andra dagar som på en motorväg.

2007-02-19 @ 17:36:48
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Fd G

Hej Myra!

Kika i din mail.

Nu har jag skrivit ett bidrag till gäst-bloggen.

Kram Fd G

2007-02-19 @ 18:38:38
Postat av: Doris

Tänka?!!? Går det att äta??!?? Keep swimming and swimming... *nynnar* Vad var det jag höll på med nu då *funderar*

2007-02-19 @ 18:38:58
Postat av: Sabina

Ja å det duger väl för dagen eller hur:)

2007-02-19 @ 19:36:39
Postat av: Iriz

Tittar förbi och önskar god natt! *smyger ut igen*

2007-02-19 @ 22:48:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Myra svarar

Jenny: *blanger surt* Sa du satter polisstationen fore MyrStacken du! *muttrar* :P
Kim: Vi kanske har en del gemensamt... *s*
Iriz: Hmm. Trakigt med sandladekrig. Hall dig utanfor. :)
Jill: Visst ar det sa.
Glitter: (jag skriver Glitter, for for mig blir du inte Fd!) Har kollat mailen. :)
Doris: Du holl pa att spara ihop till en resa!!! Pucko! *s*
Sabina: Tycker jag absolut!
Iriz: Hej igen. :)

2007-02-20 @ 12:52:06
Postat av: Jenny

Meh! Självfallet inte!

(notera prickarna)

Informationsflödet är inte som det ska i den här familjen bara. Dumpuckon. Tror de tycker så mycket om mig att jag aaaaldrig kommer få vara ledig igen! :)

Kram!

2007-02-20 @ 13:05:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Myra svarar

Jenny: Men VAR har du fatt prickarna ifran!? *hmpf*
Fast egentligen ar jag inte ett dugg avis (inbillar jag mig), for jag ska fa mina i veckan. ;)
Och ser du inte till att fa ledigt snart, sa gor JAG det! *s*

2007-02-21 @ 11:06:50
Postat av: Jenny

Jo, du kommer ihag jag berattade att pappa elak hade en van har? Han tillbringade t r e t t i o minuter vid datorn for att jag skulle kunna anvanda prickar om jag ville.

Allt medan jag drack ol och pratade i telefon, ja, det vet du ju, for du var ju i andra anden! :)

Kan man saga att det betyder att I still got it? ;)

(jag talade om for pappa elak att jag aker nasta fredag. No mercy, och det var helt okej. Ska i fortsattningen ha "sexy kitten" troja VARJE gang jag ber om ledigt!)

2007-02-21 @ 13:07:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7574
Postat av: Myra

Jenny: Jo, jag satt ju i andra 'ännen'. *asg*
Och jag körde upp Maken och grannen på taket i gårkväll, så nu har JAG prickar! *dansar runt*
Hur gick det med dina...? ;)

2007-02-22 @ 13:24:13
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback