Hello Sweden!

This is Myra calling. Is anybody out there...?

Här kommer en kort resume´ från gårdagen:
04.20 ringde klockan,
05.30 gick bilen,
10.45 kramades Asfaltis om,
12.40 lyfte planet, och någonstans på vägen blev det svensk tid,
16.00 gick flygbussen,
17.07 gick tåget,
19.11 var det kramkalas med MyrMormor och BagLady,
00.40 släckte jag lampan.

Idag var vi uppe redan kvart över åtta. Idag är jag trött.
SmåMyrorna är mest upprörda över att det inte finns någon snö. De ville hoppa av tåget i Falköping. Där var det snö.

Nu ska vi luncha på stan med GammelMyrMormor, sedan klippa oss och sedan hem till BagLady.
Och sedan, och sedan, och sedan.
Jag har ingenting att säga till om...

Sagt och Tyckt
Postat av: Tussen

Hej Raring!

Svedala under fossingarna.... *skratt'

Du har en utmaning hos mej!

P.s om du har mitt mobilnr sparat i din mobil kan du slå en siganal om du hinner. jag har ju ditt nr på en lapp på jobbet..... där jag knappt varit på 6 veckor....... D.s

2007-12-19 @ 11:54:03
Postat av: Malde

Punkterna kl 10:45 och 19:11 var riktigt härliga, eller hur? Ha det så bra! Julkramar i massor!

Postat av: Ivana

Här finns det snö, kom hiiiit! :)

2007-12-19 @ 16:32:10
URL: http://jagkaninteslutaskriva.blogspot.com
Postat av: Znogge

Ja, det är lite dåligt med snö även här hos oss i södern! Men hade det varit tvärtom hade man väl blivit chockad;-))

2007-12-19 @ 18:42:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: netha

Välkommen till Svedala, hör på västkusten finns ingen snö heller, bara blött blött blött.
Så man får blunda, gå ut naken så man fryser och sen får man låtsas. fast jag går hellre in och tänder ett ljus och dricker lite glögg.
Kramis

2007-12-19 @ 20:43:19
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Tänk, nu är du iaf långt borta! Vet hur det är, när jag åker hem till Jämtland är det fullt ös, man ska hinna med ALLT och ALLA, men samtidigt vill jag ju inte missa möjligheten att träffa alla heller.
Njut nu lite! Kram på dig!

2007-12-20 @ 11:53:23
URL: http://islanddragon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback