skvaller och chockbesked

Inte mindre än tre timmar satt jag klistrad framför tv:n och American Idol. Här är det stort, inga entimmesprogram här, inte. Och jag står fast vid mitt ord, jag tänker inte tala om vilka som åker och inte.
Eller. En sak kan jag tala om. Och det är att de här fyra fortfarande är kvar. Och lär så förbli:


Förresten så blev jag igår
tokdissad av Jenny!?

Bara att börja om då...

:D


Sagt och Tyckt
Postat av: Roooooos

Haha, jag satt å väntade jag på att få vilka fyra som är kvar :P ... Och innan jag fattade :D Hihi.

Postat av: Blue

You got me fooled. *asg*

Tog mig till Paula Abduls halva genomgång innan slanten trilla ner hos mig.

2007-04-29 @ 11:57:07
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Myra

Roooooos: Ha. Luuuurad. ;) Välkommen.

Blue: Got you! :D

2007-04-30 @ 10:06:31
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback