Se upp för dårarna. Dårarna stängs!

Vaknade i morse (läs förmiddags) med ett lätt tryck bakom ögonen och en alldeles extra underbar andedräkt. Tillbringade första timmen med att krocka med dörrkarmar, snubbla på trösklar och slå huvudet i köksskåpen.
Sen kom jag att tänka på glasögonen, så jag hämtade dem och genast slutade inredningen att flytta på sig...


Blev bjuden på farligt god mat på Dal Baffo och efterföljande bio.
Har ni inte sett Helena Bergstöms 'Se upp för dårarna' så gör det!



Kanske skulle jag bjuda på en snabb resume´om vad som hänt sen i torsdags.
Torsdag kväll klockan åtta packade jag två resväskor.
00.24 släckte jag sänglampan och drog täcket ända upp till näsan.

04.40 fredag morgon börjar klockradion väsnas.
05.40 startar vi bilen.
12.10 lyfter planet från Stansted.
15.15 (svensk tid) landar vi i Gbg.
19.20 kliver vi av bussen i Jkpg och 19.50 äntrar vi MyrMormors lägenhet.

Lördag kl 14.30 står jag och SmåMyrorna, med varsin blombukett, och smyger i kapprummet på restaurang Gyllene Uttern. GammelMyrMormor har fyllt 80 och ska traditionsenligt ha släktmiddag. Vad hon inte vet, är att vi är där.
Me like surprises!:)


14.45 öppnas första alkoholdrycken.
20.00 avviker jag från kalaset och beger mig ner till centrum, där jag sluter upp med ingen mindre än Bloggerlina med sällskap. Sååå kul!


Hemma vid 03.05, då jag skakar liv i MyrMormor så jag får lite sällskap ett tag. 
Jag pratar medan MyrMormor går ut och röker... :)


Sagt och Tyckt
Postat av: carina

Tack för att du tittade in till min sida..
Har du tittat på de andra hästbilderna?

2007-04-02 @ 01:27:33
Postat av: Anna-Lys

Se upp för dårarna. Dårarna stängs!
Var får du allt ifrån? :-D

(( kram ))

Postat av: Jenny

Kanns nastan som om det ar JAG som har skrivit det har inlagget!

;)

2007-04-02 @ 11:14:26
URL: http://jennyabrahamsson.wordpress.com/
Postat av: Myra

Carina: Klart jag gjorde. Jag tittade på ALLA bilder. :)
Anna-Lys: *s* Det här fick jag från bion. ;)
Jenny: Shit! Har jag stavat så mycket fel? Moahahaa.

2007-04-02 @ 11:44:28
Postat av: Bloggerlina

Det var så jäkla kul att ses!!! Måste vi ju göra flera gånger! Du får helt enkelt masa dig till Stockholm nån gång! Hehehehehe!! Håller på att bloggar lite, skall snart hämta Trulsan på dagis och ta henne till gympan.

Har blivit döförkyld! Halsont och feber. Men vafan, det går ju över någon gång...

Kramisar i stora lass! Bloggerlina

2007-04-02 @ 14:30:43
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Sabina

Låter ju toktrevligt, vilken liten minisemester.
Kul jag gillar oxå överaskningar. a lot:)
Hur länge blev ni kvar eller är ni kvar fortfarande??

2007-04-02 @ 20:30:47
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Myra

Bloggerlina: Ja, det var URKUL! Haha. Och jag läääste din blogg. Gulle dig. *rörd*
Sabina: Surprise it'll be. :) Jag är kvar, ända till den 11:e!

2007-04-03 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback