Myra vs Tiden

Varför är jag så vansinnigt bra på att planera!? Det slår ALDRIG (jag skriver med stora bokstäver bara för att bevisa för Jenny att jag kan stava till aldrig) fel.
Myra lever efter ketchupeffekten. Först händer inget, sen händer inget och sen händer ALLT (stavar fortfarande bra...) på samma gång.

Skulle haft sovmorgon idag, då SmåMyrorna huserar hos sin MyrFarmor och MyrMormor jobbar. Hur bra gick det, tror ni?
Nä, just det. Inte alls.
Första sms:et kom vid sjusnåret och första samtalet vid nio. Sen har det bara runnit på.
Men jag har varit envis. Jag har legat kvar i sängen på ren trots, så varje gång någon har ringt, så har de frågat om de väckt mig. Lite bevis på samvete, iaf. DET KAN NI HA! *s*

Har försökt läsa bloggar nu på dan, men datorn är segare än segast och var och varannan gång jag försöker kommentera så kopplar den ner sig. 
Åh, vad jag vill hem till min mac! Jag GILLAR INTE pc. Speciellt inte då den segar sig.

Bloggerlina är envis som synden och vill att jag ska bli danslärare. Men jag tackar konsekvent nej.
Mina grundtips består dock av:

  • Trevligt sällskap
  • schysst ställe
  • bra musik
  • humöret på topp
  • och en och annan droppe alkohol i blodet

Svårare än så är det inte. :)

Nu ska jag handla lite, duscha, tvätta och plocka upp folk. Sen ska det förfestas innan det är utgång som gäller.
Så håll i hatten, här går det undan!


Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Du har i alla fall hunnit skriva inlägg :-)

Själv sitter jag kvar på jobbet ett par timmar till innan frihetens klocka slår för påskhelgen. Ska bli skönt att vara ledig flera dagar (jaja, så ledig man nu är me tre tonåringar i huset...) Det var skönt att läsa att jag inte var först att "väcka" dig i alla fall *stoort smile med bus i ögonen*

Jag får tacka för en trevlig pratstund med coola MyrMamma! Det kändes lite pirrigt att ringa dig först, men jag fick ett anfall av modighet (?!?) och gjorde det och blev mycket glad av samtalet med dig!

Ha det så kul ikväll!

Postat av: Kim M

Se där! Du var ju en utmärkt danslärare.
Och svenskalärare.
:)

2007-04-05 @ 14:35:29
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: nika

hejsvejs

ha det gott och tat lugnt när du är ute i svängen.....kraaaam.påskkraaaam

2007-04-05 @ 14:55:41
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Bloggerlina

Och jodå, jag är ALLTID envis som synden! ;-D
Hehehehehehehe!! Kramis B

2007-04-07 @ 16:09:57
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Myra

Malde: Jo, lite tid vid burken tar jag mig. Men jag tröttnar fort, då den bråkar med mig. *s*
Och inte var du först, inte, du höll dig ju ända till tio-snåret. ;)
Jättekul att prata med dig. :D

Kim: Ja men visst är jag. *s* Har du tagit till dig tipsen. :)

Nika: Jag är lugn som en virvelvind.
Eller hur är det man säger...? ;)

Bloggerlina: Det är bra. Envishet kommer du långt på. Bara inte i det här fallet. *s*

2007-04-08 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback