It's for you to judge

Fredag em, och jag kan inte rå för det. Men jag ser verkligen fram emor kvällen.
Dock inte så mycket för att det är just fredag kväll, utan för det här:



Vi har förvisso kommit en bra bit längre här, än på SVT, och är redan nere på top 6.
Men jag tänker inte skvallra om vilka 'idoler' som är kvar.

Nej, nu måste jag titta på det igen.

:D

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

jag vill veta...jag vill veta...vilka som är top 6!
please!

2007-04-27 @ 21:19:52
Postat av: Nika

skrev precis en kommentar men den f;rsvann...s///n

Postat av: Fröken K

skrattar så jag gråter

2007-04-29 @ 11:43:33
URL: http://frokenk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback