Inte alla hemma...

Ingen bra ide´ att plocka ögonbrynen senare under förfesten.
Inte ens om man ber om hjälp.
Det blev inte så lyckat.

Nu tillhör jag varken den som plockade eller plockades.
Tillhör mer den klungan som skrattade så tårarna sprutade.

Sagt och Tyckt
Postat av: Propp

Kära du, ska ju till London senare i vår och fattar inte vad som är bästa sätt att ta sig från Stansted in till stan, kanske du kan ge mig lite käcka tips???

Postat av: Ivana

Hallå! Jag förväntade mig bilder ju. Fy tusan så det måste ha sett ut haha!

2007-04-08 @ 22:50:19
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Emma

Det måtte ha sett intressant ut! ;) :)
Mina ögonbryn såg ut som två blodiglar ända upp i gymnasietiden ungefär... :S :D

Hoppas det mås bra annars och det var väldigt trevligt och dansant att ses IRL sist!

Många påskhälsningar,
Emma

2007-04-09 @ 07:43:43
URL: http://allofm.blogspot.com
Postat av: Iah

Det går upp och ner här, inget roligt men det är så det blir ibland verkar det som. Tur att det finns goa människor som livar upp då! =) Tack!

Har letat mig blå efter det där fotot jag lovade dig, men jag vete sjutton vart jag ska leta längre. Ett helt fotoalbum är bara försvunnet... =/ Jag ska försöka storstäda någon dag i veckan så kanske det dyker upp! =)
Du verkar ha det trevligt i Sverige iaf, med ögonbrynsplock å massa fest! ;) Håll dig på benen bara! *S*

Kram! =)

2007-04-09 @ 13:00:57
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ojoj, att plocka ögonbryn är inte världens lättaste. ;)

2007-04-09 @ 15:48:16
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Bloggerlina

Hallåååååå däääär!!! En himla massa springandes på Harrys! *flabbar!!* Kram kram

2007-04-10 @ 15:09:14
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Iriz

Ah....är du säker på att tårarna sprutade av skratt....? Så det inte var av smärtan när du/någon skulle plocka dina ögonbryn...?

Jag hoppas så klart att det var av skratt!

Önskar dig en skön kväll!

2007-04-10 @ 22:49:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/
Postat av: Myra

Propp: Jag tar mig alltid därifrån i bil, så jag är nog fel person att fråga... Men det går både flygbuss och flygtåg in till London. Smidigt att hitta och går ofta.

Ivana: Joo, jag skulle helt klart tagit en bild. Mötte henne bara snabbt på sta'n, och både hon och jag 'var på väg', så det hanns inte med... Och frågan är om jag hade fått? *s*

Emma: *s* Blodiglar!?
Kanonkul att ses ju! Hoppas på repris. ;)

Iah: Haha. Då slipper jag se hur jag ser ut då! ;)
Här har varit racerkul, men det ska bli skönt att åka hem idag.

Nathalie: Nej, det kan vara krångligt som f-n. *s*

Bloggerlina: Får ju passa på. Nu dröjer det ju mååånader innan det finns chans till utgång igen. :)

Iriz: Alltså, det var INTE jag som plockade mina ögonbryn. Inte heller jag som hjälpte till. Jag var inte ens där.
Mötte henne bara, och skrattade så jag tjöt. *s*

2007-04-11 @ 09:02:30

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback