Difficult to please.

Häromdagen sa jag högt för mig själv, att jag ville det skulle komma lite regn, då gräset behöver börja växa i sommarhagen.
Nu har det regnat till och från i två dagar, och jag är redan gnällig över att jag inte kan vara ute i solen.

Häromdagen var jag vansinnigt trött på att vara sjuk, och önskade inget annat än att bli frisk.
Nu börjar jag bli frisk, och inser vad mycket som hängt efter medan jag legat i soffan. Och det vill jag ju inte ta tag i.

Häromdagen suckade jag högljudt över att jag rasade i vikt, och ville inget hellre än att få matlusten tillbaka.
Nu börjar jag bli frisk, och är hungrig hela tiden. Hur jobbigt är inte det då!

Men det värsta av allt. Vet ni vad det är?
Maken har idag åkt till Ikea.
Utan mig!
Är han inte klok!?

Tänk om han glömmer att köpa Dajm?
Tänk om han köper kaviar (blä) och inte knäckebröd.
Tänk om han köper lingonsylt (blä) och inte tunnbröd.

Och han skulle bara våga komma hem utan Estrellachips och Pollys!


Hell, I'm difficult to please...
;)

Sagt och Tyckt
Postat av: qristall

Haha känner igen mig har varit dålig nu ett tag o är inte så lätt att göra till lags, allt är oftast fel då. Hoppas det slutar regna snart o att du får allt du vill ha från dajm till lingonsylt;)

Postat av: Iah

Ja men självklart! Det blir vaniljrutor med sånt färgglatt strössel. (Kom bara ihåg att det är första gången jag gör det så om det är mindre gott eller om du blir sjuk får du skylla på receptet å inte på den som gjort dem! ;P )

2007-04-24 @ 14:33:47
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Malde

Finns det möjligen saltlakrits att köpa på IKEA nära er? Annars kan du tjata på dem att ta in detta!

Jag har inte varit sjuk men är nog också svår att göra till lags nu...

2007-04-24 @ 15:24:16
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Nathalie

Aldrig är man nöjd, och alltid finns det något att klaga på! ;)

2007-04-24 @ 15:45:29
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Moniqa

jaa..vilken galning du är gift med!?!?!?!?!!?? *skratt* men han kanske har nåt smaskens med sig..hoppas det...för hans eget bästa..visst? *kraam* Ja..ibland är det inte lätt att var sig själv till lags..hur man än gör så är det nåt som blir fel...eller fattas..kära nån..men du får ta ett djupt andetag och andas in helande energier i ditt läckande energihål. =)

2007-04-24 @ 15:48:19
URL: http://moniqas.wordpress.com
Postat av: Sabina

NEJ!!!!!!!!!!!! Det borde ju vara straffbart att åka till Ikea utan dig, skott pengar på honom:)
Hoppas förbövelen att han kommer ihåg dajmen:)
Kram på dig

2007-04-24 @ 16:10:04
Postat av: X Man

Så han skulle inte köpa möbler i alla fall? ;)

2007-04-24 @ 22:06:35
Postat av: MyrPappa

jag fick hem Pyttipanna, köttbullar, tunnbröd, hällekaka, salta snören och massor med kaviar. Jag fick inte med mig Dajm eller Pollys, inte för att det inte fanns utan för att NÅGON glömde att be mig. När FAN ska kvinnor lära sig att män inte är tankeläsare, inte ens efter 7 års äktenskap och FRAMFÖR ALLT inte gällande godis nojor. Detta faktum blir ännu mer gällande när hustrun i fråga lever i en oändlig godisnoja och petar i sig allt godis som om det vore det sista i världen utan att varken bry sig om märke, smak eller ursprungsland för godiset i fråga... Jodå, lite möbler blev det också. Men bara till Pappas studio :)

2007-04-24 @ 22:40:23
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Bloggerlina

Hahahahahahaha!! Skulle man kunna kalla Fru Myra för NEVER NÖJD!? ;-D Och se där, MyrPappas inlägg; han fick ju hem både pyttipanna och köttbullar. Inte dåligt! Nej han har rätt, män är inte tankeläsare, det får vi kvinnor helt enkelt leva med, gilla läget som det heter.

Jag kanske borde skicka över en flyttkartong med lakrits, Ahlgrens Bilar, Dajm och Polly? *fnitter*

Fast då skulle dina tandsingar inte må så bra tror jag! Hahahahahaha!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam Bloggerlina

2007-04-25 @ 00:54:25
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Ivana

Haha det är bara bra att man inte blir nöjd, den dagen man blir nöjd har man inget att leva för längre :)

2007-04-25 @ 10:00:36
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Blue

*skrattar lite förnöjt och petar i mig ännu en Dumlekola*

Haha nä de är visst inte några tankeläsare...

2007-04-28 @ 11:04:49
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback