Saker man inte säger

Fastnade i telefon med MyrMormor i går kväll. 
Halvlåg på golvet med kaninen i knät och telefonen fastklämd mot örat. 
Jag var trött.
Väldigt trött.

Vaknade senare av ytterdörren, när maken kom hem.
Liggandes på hallgolvet med telefonen i knät och kaninen fastklämd mot örat.

Om det var kaninens andedräkt (det luktar inte hallon, jag lovar) eller MyrMormors babbel
som däckat mig, förtäljer inte historien....

/HallMyra

Sagt och Tyckt
Postat av: Glittgigaste busfröet i Stockholm

Myra - min goa Myra - jag har saknat dig så! Välkommen tillbaka!
Det har varit si och så med bloggande över sommaren, så vanedjur som man är bloggar jag mest på Expressen - får se framöver.
Jag menar , vad är det för idé att ha fler bloggar om man ändå inte bloggar i dom? Bara frågar!
Extremt glittriga kramar till dig "over there"!
Glitter!

2006-09-05 @ 11:21:18
Postat av: Equilibrium

Undrar jag om myrmormor var kvar eller om hon lagt på? hallgolv kan vara fruktansvärt sköna att somna på ;) kram

Postat av: Lisa

Hahahahahaha!! Underbart hörru! Jamen vafasen, är man trött så är man liksom! *ASG!!!* Kan se det framför mig! *ajajaj, min mage!! skrattar på mig!!* Kram

2006-09-05 @ 11:32:33
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Lisa

By the way, welcome back!! Du har varit mig så himla saknad!! Bra att du har internet igen! Så nu jäklar måste du blogga som fasen! *fnittrar!!* Kramisar

2006-09-05 @ 11:36:13
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Glittgigaste busfröet i Stockholm

Jo du! På Expressen har dom nu en medlemmsfunktion som visar info om personen när man klickar på bloggarens namn..... himla bra!

2006-09-05 @ 16:18:33
Postat av: Nika

hihi

det vill till att vara trött...men det är ju inte konstigt som ni har jobbat och slitit i huset med renoveringen.
Kram till alla i stacken

2006-09-05 @ 17:40:53
Postat av: Synthloppan

Fniss! Är man trött så är man...
Hoppas du fick tag i allt till skolstarten och fick småmyrorna isäng.
Ge en ledsen mellan myra en stor kram från en som varit lite och misst kanin med. Det gör ont. Hoppas att det går bra med en ny kanin. (hos mej blev det inga fler...)
Kram till er alla
(Ps kan man beställa telefon tid hos dig?)

2006-09-05 @ 19:57:22
URL: http://synthloppan.blogg.se
Postat av: Myra

Glitter: Heeej! :) Då håller jag mig till din expressenblogg, då. 'Ses' där. ;)
Equi: *s* Vi hade lagt på. Och hallgolv är ju urmysiga!
Lisa: Skratta du. Jag var trött... *s* Å visst ska jag blogga nu. Och terrorisera din mail. Hehe
Glitter: (igen!) Jag har redan fyllt i min profil. HA'RU INTE SETT DET!? *chockad* ;)
Nika: Åh. Äntligen en som förstår mig! Söta du. *ler stort* ;)
Synthloppan: Just det. Trött var det. *s* SmåMyrorna pratade om er häromdagen. Undrade hur deras gamla saker mår. Haha. Myras Telefonsluss är öppen helgfria söndagar, mellan 12.59 - 13.00. Välkommen att ringa! Eller så tutar jag dig. I morgon kanske. Hemma?

2006-09-05 @ 20:53:52
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Synthloppan

Stolen anväds flitigt, jeans o rosa gympadojjor är mycket poppis, orangabyxor passar perfekt till favvoklänningen med woodstock på och bilen är lite mindre hel men rullar fortfarande... =)
Är hemma, men måste städa lite... Kalas till helgen.

2006-09-05 @ 23:09:10
URL: http://synthloppan.blogg.se/
Postat av: Myra

Synthloppan: Kul att det används. :)
Städa inte ihjäl dig inför helgen, det kommer att behövas göras om efteråt. *s*
Vad önskar han sig i paket? En resa till Wales? *ler stort*

2006-09-05 @ 23:52:59
Postat av: Jools

Hahaha! Du får inte göra så där *hahaha* jag skrattar på mig vännen *hahaha*

2006-09-06 @ 17:06:00
Postat av: ullio

*asg* dina vardagsbetraktelser ärverkligen KUNGLIGA!

I Like!

2006-09-07 @ 10:05:23
URL: http://ullio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback