Reder ni ut detta?

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn
roll i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är
vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn
kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm.
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som
hlehet. Gnaksa färkct tcyker jag .......

Sagt och Tyckt
Postat av: Equilibrium

ja visst är det underligt..men det funkar ju! Jag säger ju det, jag läser alltid rätt ändå :) Kram

Postat av: BagLady

Jga fråtsör itne va du maner

2006-09-07 @ 19:36:49
Postat av: Jools

Jtäte färkct!
Jag lsäer okcså atlild rtät äevn fsat det är flseatvat.
Ha en udenrbar hleg Mrya :)
Karm Jolos ;)

2006-09-07 @ 21:42:31
Postat av: Equilibrium

Jag hatar att lova nått jag inte kan hålla..och eftersom jag vet att jag verkligen ogillar läkare skarpt så vet jag att jag förmodligen inte kommer ringa. MEN jag kan lova dig att försöka! och blir det värre kommer jag apselut ringa? Ok? kraaaaamas massavis

2006-09-07 @ 22:46:45
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Jessie

Det är så kul för det stämmer ju

2006-09-07 @ 23:19:47
URL: http://jessies.wordpress.com/
Postat av: Nika

Javisst funkar det...sådär ser vanlig text ut för fyran som är dyslektiker.....och jag har därmed tränat massor på att lösa sådana små roliga texter.
Kram kram kram

2006-09-08 @ 03:11:19
Postat av: Myra

Equi: Tur du e' bra på att läsa, med tanke på hur jag skriver... *s*
Bag Lady: *s* Det begär jag inte heller. Det har med åldern att göra, serru. *försöker se så söt ut som möjligt, och blir du arg på mig ändå så nyper jag Fulen i näsan. Från dig!*
Jools: Måla mer på huset än på Darlingen nu. Men han kan gott limma mer på dig än huset... *visslar*
Equi: Ok då. Envis är du... Hoppas du mår bra! :)
Jessie: :) Det gör ju det.
Nika: Åh, fyran ja... Görs det framsteg nu? (Inte din kunskap i att lösa texterna utan i fyrans stavning. *s* )

2006-09-08 @ 21:11:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: sara

Va roligt! hade ju inga problem alls at läsa texten:)

2006-09-12 @ 00:08:59
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback