Ordningen är återställd

Så. 
Idag har MyrFar fått sina minutes of fame. 
MyrMormor och jag skrattade så vi tjöt, när han läste inlägget högt för att vi skulle godkänna det hela. 
(Var det ingen annan som insåg komiken...?) 
Men nu får det vara nog. 
Jag har satt ner foten. 
Jag har visat var skåpet ska stå. 
Jag har återigen tagit makten över min blogg. *s* 

Efter en dagstripp till Cambridge, med hela bilen full av SmåMyror, MyrMormödrar och en hel drös med förkylningsbasillusker, så har dock hjärnan tagit semester. 
Några vidare inlägg, blir det inte tal om förrän jag har vilat upp mig och fått ordning på tankeverksamheten. 
Eller, ordning och ordning. 
Som det var innan, iaf... 


Sagt och Tyckt
Postat av: carina

Ha DEt Gott

2006-09-19 @ 08:19:45
Postat av: Klarakajsa

God morgon över England! (Wales) Jättekul få raport från en myrpappa! Hoppas han checkar upp droppet från badrummet innan han far iväg och får för mycket cider! ett är säker! Det ligger kärlek beundran och stolthet över sin myrfru bakom varje ord! Ha det bäst! kram klarakajsa

2006-09-19 @ 09:52:44
Postat av: equilibrium

hej vännen..Hoppas du haft en bra helg. Här är det lite rörigt just nu, men bra. Kramas

Postat av: Jools

Tycker Myrfar fick till det riktigt bra *ler*
Vem vet... han kanske får mersmak för det här med bloggandet *s*
Du får akta´re så han inte kapar din blogg *fniss*
Hoppas du blir piggelin i hjärnan (efter hjärnsemestern) och skriver fler härliga blogginlägg ;)
See U later
*kram*

2006-09-19 @ 10:43:02
Postat av: Sueca

Aldrig lãtt att veta vad som ãr ordning... i skallen iaf :) Ãntligen lite tid att titta in till dig igen! Ha det underbart, kram!

2006-09-19 @ 19:10:20
URL: http://blogg.expressen.se/sueca/
Postat av: Myra

Carina: Tack du. :) Bara ett litet MyrProblem... Vilken av alla mina Carinor är du? *lol*
KlaraKajsa: Söta, rara du. *ler stort*
Equi: Om man bortser från hosta och snor, så var helgen bra. *s*
Jools: Jag kanske måste byta lösen nu.... till 'chopper' *s*
Sueca: Åh, vad länge sen! Kul att du kikar förbi. :)

2006-09-21 @ 21:37:27
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback