Morgontrött

Det tär på krafterna att ha MyrMormor här. 
Hon går inte och lägger mig i tid... 

Sagt och Tyckt
Postat av: equilibrium

Så klart hon måste lägga dig i tid, hur ska du annars orka upp?
Idag har jag mest lust att gräva en grop..typ.
Glöm inte att tävla idag och ta hjälp av myrmormor tycker jag! kraamas massor..

Postat av: Glittgigaste busfröet i Stockholm

Hejsan OverThere!
Som synes har Glittgigaste busfröet i Stockholm en e-post adress. ;-)
Hojta till om något hamnar i in-korgen, för jag kollar inte av den varje dag..... eller vecka heller för den delen........ än dvs!
Så goa MyrMormor lägger inte dej i tid - men stackars liten! *LOL* (du vet välan att jag minsan har fått en aldeles egen hälsning av henne)
Suss gott och KRAM!

2006-09-22 @ 20:55:55
Postat av: Jools

Nu får Myrmormor skärpa sig *hihihi*

2006-09-25 @ 13:04:28

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback