Irriterande

Våra stora tallrikar får inte plats i diskmaskinen. 
Hur irriterande är inte det?

Att diska för hand tillhör inte favoriterna. 
Inte att äta kött, potatis och sås i djup tallrik heller... 

Pest eller kolera, alltså. 
*suck* 

Det blir till att diska för hand. 
Fasen. 

Sagt och Tyckt
Postat av: Glitter-STHLM

Handdisk...... Det är helt otroligt vad man vänjer sig vid diskmaskinen snabbt! Håll i dig.... vi skaffade diskmaskin härom året....

2006-09-06 @ 12:39:21
Postat av: Glitter-STHLM

Hej.... jag igen...... näpp - klickar man på ditt namn i expressenbloggen kommer man till dig, och det enda det står (nästan enda) är att du é gift......

2006-09-06 @ 12:41:56
Postat av: Jools

*räcker ivrigt upp en hand*
Jag vet hur du kan göra!
Ordna en Grekiskfest med dina väninnor...*s*
kasta lite porslin...och vips är tallrikarna borta och du får lov att köpa nya som passar perfa i din diskmaskin ;)
Visst e jag fiffig ibland? *hahaha*

2006-09-06 @ 14:58:59
Postat av: Equilibrium

Diska är avslappnande (jag vet att jag är störd)Om det varit närmre så hade jag kommit och diskat åt dig varje måltid, ifall du tvättade åt mig, för det hatar jag....Idag har jag tränat och min fot höll..nästan..men det känns skönt att vara på G igen =) kramas massavis

Postat av: Equilibrium

JAA mamma jag har ätit! *S*....kram

2006-09-06 @ 19:45:02
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Nika

handdiska suger l´ång väg...min diskmaskin är sönder så jag har diskat för hand en tid. mitt nästa köp blir en ny diskmaskin....kram kram

2006-09-06 @ 20:26:39
Postat av: Equilibrium

Och där sitter du just nu och har det underbart!? Kramas på dig, natti, hörs i morgon :)

2006-09-06 @ 22:53:01
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Myra

Glitter: Diskmaskin e' guld värt! *s* Och det står visst en massa mer i min profil. Titta igen. ;)
Jools: Vad gjorde jag utan dig? *s*
Equi: Du e' inte klok. ;) Man får russinfingrar och så kliar det på hela kroppen. Tvätta däremot är en baggis. Om man slipper ta hand om det efteråt. :) Verkar som om vi skulle vara ett perfekt team i hushållet. *s* Bra att du har ätit! *s*
Nika: Suger fett. Hehe. Köp inte en för lite bara. Det är vääldigt irriterande. *s*
Equi: Ja, jag hade ju det. Och alldeles för mätt blev jag också. :)

2006-09-07 @ 10:41:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback