Fartfylld lördag.

Familjen MyrStack har hållt igång sen före åtta idag. 
Bra jobbat *suck o snark*, med tanke på att det var första sovmorgonen sen skolan börjat igen. 

MyrFar startade dagen med en rask hundpromenad, medan MyrMor särade på vilt fightandes.... 
just det: kaniner! 

Så gick det med den tilltänkta vänskapen. 
Nykomlingen kommenderades ner i lådan och lämnades obönhörligen tillbaka. 
Hon byttes iskallt mot en säck hundmat. 

Lilla vildloppan här hemma är numera utsedd till ensam härskare över gnagarsläktet, 
och kommer således förbli! 

Kvällen avslutades traditionsenligt i soffan, med godis och film. 
Efter knappt halva filmen, satt SmåMyror och MyrMor och gäspade ikapp. 
Filmen stängdes av. 
Djuren nattades. 
Tänder borstades. 
Händer o munnar tvättades. 
Stora dubbelsängen intogs av hela tjejligan. 
Och MyrMor slår en kik på klockan. 

20.49...

Och med detta önskar jag er alla en god natt. 
Här ska sovas! 

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Älskade Myra! Tur att det snart kommer avlastning!
I den hääär åldern orkar man mer än du tror! Puss på Darling!

2006-09-09 @ 22:50:12
Postat av: Anna

Natti natti..tack för titten på min blogg ;)

Postat av: Nathalie

Godnatt! ;) (Fast vid det här laget är ni väl vakna igen...)
Kram

2006-09-10 @ 08:35:31
URL: http://lockigare.com
Postat av: Equilibrium

och det vet vi ju hur det gick med sovandet...
Hoppas du får en bra dag..själv ska jag ju skura badrum :( kraaaaaaamas

2006-09-10 @ 10:27:07
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Myra

BagLady: Jag ska inte lyfta ett finger på två veckor. Hehe. Så ska vi se hur mycket det orkas med i den däääär åldern. *s*
Anna: Natti du, men en natt senare. *s*
Nathalie: Jupp. Det var vi. Zzzz...
Equi: Ja... eh... jo... Vi vet ju det. ;) Bidde badrummet fint?

2006-09-10 @ 20:07:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback