Dags att slå igen butiken

Efter en låååång resdag, så ligger nu MyrMormor och snusar tryggt i sin egna säng.
SmåMyrorna var lite besvikna över att hon redan skulle åka hem, och undrade varför hon inte kunde stanna till vintern.
Inte behöver hon väl hem och jobba, inte!

Under kvällen har jag tvingat Maken att hjälpa mig att möblera om lite på bloggen.
Ni får spana in högerspalten nu! :)
Han tycker inte det är så kul. *Myra tittar oförstående, lägger huvudet på sned och ser oooemotståndligt söt ut*
Och det är fortfarande saker kvar som jag vill ändra, men vi får se när nästa gång blir.
Han har tröttnat för dagen, och smitit upp och lagt sig.

Och jag är så trött så jag inte ens vet vilka bloggar jag läser.
Hur ska jag kunna länka då?
Hjälp mig. Vilka är ni? *s*

Sova. Det ska jag göra nu! 

Nite y'all. C u 2mrw.

Sagt och Tyckt
Postat av: Jools

Förstår SmåMyrorna...mormödrar och även farmödrar brukar vara de skojigaste lekkamraterna *ler*
Hoppas du får en fin dag Myra o ch att Myrpappa fortsätter där han slutade. Tror du kan fler knep än att bara lägga huvudet på sne...;)

2006-09-27 @ 08:19:00
Postat av: Iriz

Jaa ... vad lätt det är att bli sittande lite för länge... Men i går var jag i säng skapligt. Behövde sömn. Så i dag är jag en pigg halvtidshemmafru... på väg till parken med småttingarna. Ha en bra onsdag!

Postat av: Glitter-STHLM

God morgon, god morgon - hör du inte fåglars sång, god morgon, god morgon till dig! *ler*

2006-09-27 @ 10:01:23
Postat av: equilibrium

Jag gick och la mig *s* Tack för samtalet. Jag har funderat lite på allt du sa...*s* jaa faktiskt *nickar bestämt med huvudet*...kram kram kram

2006-09-27 @ 10:03:48
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Sueca

Själv kom jag i tid i säng igår för en gångs skull men det känns som jag inte har vaknat ännu. En dålig dag... hoppas att din blir bättre!!!
Kram

2006-09-27 @ 13:05:37
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Hihi! Quinnans list och charm äro för dem oemotståndlig! Haha! Visst har vi alla lagt huvudet på sned och kämpat för att få så stooora rådjursögon som möjligt! OCH ... det hjälper ju! Hahah!

2006-09-30 @ 01:08:29
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback