Confusion

Jag har varit ensam hemma hela dan.
Men var har någon lagt min kamera...?

Sagt och Tyckt
Postat av: Aquina

Har du också små tomtar hemma som springer omkring och gömmer dina saker, men som man aldrig ser? Jag trodde bara det var jag :)

Postat av: Iriz

Jaa, var tusan har någon lagt den? Och inte kan du fråga dig själv, Myrmamma som alla andra troligen gör när något inte ens är borta..... Så är det iallafall här. Du får själv göra jobbet. Jag har min kamera, men batteriet är urladdat och här har någon lagt bort laddaren, jag begriper inte var någon lagt den!

2006-09-28 @ 16:22:27
URL: http://blogg.expressen.se/iriz/
Postat av: Myra

Aquina: Welcome to my blog. :) Här är det tomtar på loftet. I mängder. *s*
Iriz: Jo... Man anses ju som allvetaren i huset. Och har man inte svar på frågan, så raserar ju alltihop... ;)

2006-10-01 @ 19:45:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback