Att fatta ett beslut

Kommer hem från hästarna. 
Det regnar och jag är dyngsur. 
Ska duscha. 
Måste bara ringa G först. 
*Ringer G och hamnar vid datorn*
Batteriet i datorn är slut. 
*Reser mig* 
Ska ta med mig datorn upp. 
*Ångrar mig*  
Ska ju duscha. 
*Ställer tillbaka datorn* 
Halvvägs upp i trappan kikar jag bort mot kaninen. 
*Stannar* 
Det behöver bytas i buren. 
Men jag ska ju duscha. 
*tar ett steg upp* 
*stannar* 
Varför duscha innan jag städar kaninburen. 
*tar ett steg ner* 
*stannar* 
Om jag ska ner så kan jag ta med sladden till datorn. 
*tar ett steg upp* 
Om jag ska upp så kan jag lika gärna duscha. 
*stannar* 
Men då vill jag ju inte städa kaninburen sen. 
*tar ett steg ner* 
F-n! Sladden. 
*Hämtar sladden till datorn* 
När datorn ändå är igång, så kan jag ju kika lite... 

Så nu sitter jag här och mailar, bloggar, kollar väder, läser nyheter och massa annat. 
Har varken duschat eller städat kaninburen.  
Men jag är snart torr... 

Kanske skulle sova en sväng? 



Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

städa buren!duscha!Ta en nice cup of tea o blunda lite sen för ikväll måste du vara piggelin. Jag kan bara ana mig till nattsnacket när Myrmormödrarna dyker upp! Ha det bäst! kram

2006-09-12 @ 15:48:14
Postat av: Nika

Du är väl för härlig....hahaha....
ha en underbar dag
kramisar

2006-09-12 @ 15:49:37
Postat av: Nathalie

Vet precis hur det brukar vara... Inte bra att ha många valmöjligheter i dessa fall. ;)
kram

Postat av: Equilibrium

Hahahahha,du förgyller alltid min stund framför datorn extra mycket.
kramas

2006-09-12 @ 16:06:42
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Asfaltmamman

Good God girlie...you crack me up into pieces!
Skrattar så att jag håller på att kissa ner mig; känner igen mig såååå mycket! Och vet du vad som slog mig...om din blogg var en teveserie, så skulle jag sitta klistrad vid dumburken varje avsnitt!

Jo, glömde ju...sova kan du göra sen. Skriv mer istället nu.

Kram från asfalten!

2006-09-12 @ 21:17:26
URL: http://blogg.expressen.se/albyhills
Postat av: Sess

Hur kan det komma sig att det ser ut så hos de flesta? *S* Ha en bra dag! Kram.
Sess

2006-09-13 @ 09:17:09
Postat av: Equilibrium

Står du kvar i trappan än eller somnade du?...Nu sticker jag snart..så du får ha det massa toppen så får vi höras på mail och så tills jag får mitt internet..massa massa massa kramar

2006-09-13 @ 09:56:33
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Glitter-STHLM

Hej MammaMyra! Goa du...... men vá jag känner igen mig..... usch..... *ler väldigt mycket* (kollegorna undrar nog) *fnissar* Men vá f-n - man SKA ha kul på jobbet!!!! LOL Är MyrMormor på väg?

2006-09-13 @ 12:37:12
Postat av: Nika

Gomorrrrron

2006-09-13 @ 13:35:00
Postat av: Ingela

Haha...ja du, det där känner jag igen..velandet..:)

Hoppas att du har en underbar dag!

KRAM!!

2006-09-13 @ 14:08:01
Postat av: PiaLiaLotta Potta

WUNDERBAR!!!

2006-09-30 @ 01:45:09
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback