Sing-a-long, folks!

'Måndag morgon
när vi vaknar
är det bara
arbetet vi saknar'

Nämen.
Vad sa jag nu...?

Sagt och Tyckt
Postat av: equilibrium

Hej där, nu har jag börjat flytta lite till lägenheten, sotis "hjälper" till och som vanligt när man ska göra nått så spöregnar det! jippie :)
Trött i skallen är jag..hoppas du har det bäst!
:)

Postat av: PiaLiaLottapotta

Meeen! Längta till jobb!? Njae! Iofs trivs jag förbaskat bra här... men skulle gärna gått o pillat i trädgården... TAgit en ridtur..(Träningsvärken e väck!) eller suttit på den där serveringen vid havet! Haha!
Hoppas att du har haft en goo dag iallafall!

2006-10-02 @ 15:18:21
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Geddfish

Hej, nu har jag hittat din blogg. Jag har haft en kämpig dag på jobbet men nu är det kvällen, och den är skön. Jag ser att du är inne och läser i mitt liv, det är roligt att du gör det. Hoppas du får en härligt skön kväll. Jag ska nog göra lite kvälls-yoga. Kram!

2006-10-02 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback