Ide'erna som försvann

Jag hade det perfekta Inlägget på G. 
Jo. Helt sant. 
Inlägget med stort I. 
Tidernas hetaste Inlägg. 
Åh, vad bra det skulle blivit. 

Just det. 
Skulle ha blivit. 

För någonstans i morgonröran, så försvann det. 
Spårlöst borta. 
Ingen har sett det. 

Jag har letat. 
Överallt. 
Men ingenstans står det att finna. 

Troligtvis ligger det och kurar med alla de andra fabtastic Inläggen. 
Jag har en hel drös. 
Får bara inte ner de på papper. 

Kanske skulle leta under soffan också... 

Sagt och Tyckt
Postat av: equilibrium

Här är dom! *karin viftar med myras perfekta inlägg i handen*
- kom och ta dom då *lipar*

Postat av: equilibrium

*springer upp på övervåningen och gömmer mig i gaderoben*

2006-10-05 @ 12:08:22
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottapotta

Hihi! Hittar du dom så hör av dig! Mina kanske har gömt sig på fel ställe! OM det nu inte är lilla Equilibrium som fått med dom i nån förvirrade flyttlåda! Haha! Ha en go dag! Kansker sting to the horses en sväng! Haha!

2006-10-05 @ 12:30:46
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Glittgigaste busfröet i Stockholm

Psst..... jag satt i en graderob och undrade hur jag hamnat där...... och då kom equilibrium springandes med en massa "perfekta inlägg" i sin hand och sade att dom var dina, men att du tappat bort dom.... så nu skulle vi allt passa på att få till en massa superbra/coola/bäst/häftiga-inlägg före alla andra! Sedan, helt plötsligt, in den där garderoben kom PiaLiaLottapotta och undrade om vi hade henned inlägg också - och då var det bara att blåneka, ja menar...... nu när jag och equilibrium äntligen hade ett försprång så måste vi ju behålla det..... *ASG+LOL* Hur som helst - nu har vi lämnat det där utrymmet som vi gömt oss i och smyger lite diskret mot varsin dator...... undrar vem som hinner först?

2006-10-05 @ 13:01:51
Postat av: filosofen

Men du... mina idéer har också sprungit iväg, tror du equilibrium och glitter har gömt dem också? Om du hittar dem kan du väl vara en going och skicka över dem till mig? Har du förresten letat typ i ridhjälmen eller i stallet?

2006-10-05 @ 15:27:37
Postat av: Jools

Hjälper dej och leta samt talar Equilibriumgumman och Glitter till rätta!
"Ajaj tjejer - så där gör man inte, man måste även dela med sig av supercoola och världsbra inlägg till tant Jools oxå!"
;)
=))

2006-10-05 @ 20:47:20
Postat av: Glitter-STHLM

Ciao! Tittar in (med en massa papper under armen) .... Jag lägger dom "här"! *skrattar* Kram till er alla och trevlig dag!

2006-10-06 @ 09:40:22
Postat av: ullio

Hahahaha, OJ vad jag känner igen det där! Jag måste skriva ner mina infall till inlägg på en gågn. Annars kan det räcka med att jag går uppför en trappa för att de ska vara BORTA! Hur händer sånt liksom? Skumt.

2006-10-06 @ 11:42:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Myra

MEN HALLÅ!! Nu vill jag ta ett snack med Equi och Glitter. Hörrni tjejer, man kan inte bara ta....
Och Joolsan också. Vet hut!
Får samla ihop PiaLia och Filosofen. Sen jäklar!! Då ska här tas tillbaka ide'er!
Men det ser ut som om iaf Glitter har fått en känga av dåligt samvete. Eller var det bara kladdpapper jag fick tillbaka?
Ullio: Vi får börja knata runt med papper och penna i bakfickan. Eller tror du det tar för lång tid att få fram det? Kanske behöver en magväska...

2006-10-06 @ 15:36:40
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: equilibrium

hahhahhha..du får allt komma och jaga mig ifall du vill ha tillbaka dina ide'er!!
Nää *skakar bestämt med huvudet* jag kommer aldrig få dålligt samvete *s*..*lipar* igen..

2006-10-06 @ 21:03:13
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: ullio

Myra, Hahaha. Jag har redan börjat! Satt hela helgen och skrev i mitt lilla block, alla datorer hemma hos syster var ju ockuperade av spelpuckon. (Ja, min syster, hennes sambo, och min sambo.)

Vad gör man inte för sakens skull? =)

När inte blocket finns tillhanda går det alltid att använda mobilen och skriva stödord! =)

2006-10-09 @ 08:03:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback