Huttrar och muttrar

Vad i hela friden menas med det här?
Det är ju för fasen kallt!

Men jag tänker inte sätta på nån värme.
Inte än. 

Värmen har man igång på vintern.
Inte nu.

Men nåt måste nog göras.
Frågan är vilket jag ska börja med.

Stänga badrums- och sovrumsfönstren.
Eller börja använda täcke i påslakanet.

Vad jobbigt det blev.

Sagt och Tyckt
Postat av: Glitter-STHLM

Duntäcke i påslakanet - check!
Stängda fönster - check!
Brr - aningen kyligt på mornarna när jag går till bussen och åker till jobbet...... höst...
Kram - Glitter!

2006-10-06 @ 09:42:22
Postat av: Vargakvinnan

Sån är hösten. Varm och kall på samma gång. :)

Postat av: ullio

Hahaha, men du skriver inte så ju? Har faktiskt aldrig blivit annoyed när jag läst din blogg. det är ett BRA betyg! =)

Men ser du, mina Rebeccahistorier kommer aldrig upp i myrnivå! =)

2006-10-06 @ 16:17:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Anonym

hej Myra vad trevligt då..det betyr ju att du föstår min "goda"svenska..hihi

2006-10-06 @ 18:23:33
Postat av: isabell

hihi..glömde å skrive att det var postet från Isabell

2006-10-06 @ 18:24:33
Postat av: Nika

dra på en pyjamas...lite vantar och luva ..kanske...LoL................jag håller med dig ingen värme ska på än, det är liksom en principsak.
kram på dig och ha en bra helg

2006-10-06 @ 18:32:53
Postat av: Myra

Glitter: Har du BÅDE duntäcke OCH stängda fönster? Är inte det att fuska? *s*
Vargakvinnan: Mmm... Den är ju det... :)
Ullio: Oj. ja, det var ett högt betyg av Gnälltant. *asg*
Isabell: Visst förstår jag. Och du är kanonduktig! :)
Nika: *s* Precis, det är en principsak. *sitter i soffan med raggsockor och toppluva*

2006-10-06 @ 19:49:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Synthloppan

Hmm, duntäcke har jag haft hela sommarn, men fönsret stängde vi i förrgår och i kväll eldar jag frenetiskt i kaminen. Pellets har vi inte köpt än...

2006-10-06 @ 22:19:48
URL: http://synthloppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback