En Myras tidsperspektiv

12.10
'Jag sticker till hästarna en liten sväng. Vi ses om en stund.'

17.55
'Honey I'm hooome!'

Sagt och Tyckt
Postat av: filosofen

jag kan inte göra annat än att le :) Underbart!!!!En dag av njutning och trötthet i kroppen av at tha varit ute och grejat med pollarna...det kan vara en av de saker som jag saknar mest med hästlivet...*fiosofen ser drömsk ut och lite avis på myra* ;)

2006-10-02 @ 21:08:34
Postat av: Liv

Ja, du Myra..det var ju en lagom liten stund. :o)
Jag håller med filosofen...jag är allt lite avis..hihi.

Kramen!

Postat av: equilibrium

hahhhahha...jaaa!
vet du..jag har varit i min nya lägenhet idag :) kommer stooooooorm trivas! Kramas

2006-10-02 @ 21:19:10
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Karin

Ja precis så e det.........och så undrar dom dessutom vad vi sysslar med när vi är där.........ja, herregud.........rider och mockar och ...och ....och....ja,ja snackar skit då.........hihi

2006-10-03 @ 07:51:56
URL: http://rachel99.blogg.se
Postat av: ullio

*skratt* Det där låter bekant! En snabb sväng i stallet är aldrig särskilt snabb i andras ögon! =)

2006-10-03 @ 11:45:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback