-If I wet myself...

...it wouldn't make any difference. suckade jag.
-Oh, it would. fnittrade G.
-No. Honestly, it wouldn't. envisades jag.
-Yes it would. I wouldn't give you a lift back home. kontrade G bestämt.

Låt gå för det då.
Jag höll mig.
Ville ju inte behöva gå hem i regnet. 
För regnade, var just vad det gjorde.
Det fullkomligen VRÄKTE ner.

Och där satt vi på våra hästar.
Nästan en timmes ridväg från stallet.

Very nice.

Väl hemma tog det mig säkert tio minuter av diverse gymnastiska övningar innan jag, liggandes på hallgolvet, fick av mig byxorna.
Alla som haft på sig blöta helskodda ridbyxor, vet vad jag pratar om.
Jag kunde sen vrida ut mina trosor...

Om en halvtimme måste jag ge mig ut igen.
SmåMyrorna slutar skolan halv fyra.

Jag som fortfarande fry-hy-hyser...

Sagt och Tyckt
Postat av: Equilibrium

ibland får man lite mer information än vad man tänkt *s* ;)
Kram

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Haahhaa! Not nice weting your pants! Hahaha! JAsså det e regnrusk på ön i väst! Hugali! Hoppas du får krypa ner under tjocka filten o mysa ikväll då!!!

2006-10-18 @ 17:26:11
Postat av: ullio

Hahaha, ja, det är nästan lika illa som att försöka få på sig dem när man är nyduschad! =)

2006-10-19 @ 08:48:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Bloggerlina

Hehehehehehe!! Det är väl UNDERBART att kunna utnyttja naturen!!*fnitter i hysteri!!* Kram

2006-10-20 @ 11:12:25
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback