Jag bara måste

...få lyfta fram en annan bloggare.

Med sina klockrena och träffande inlägg, om både vanliga och ...eh.. mindre vanliga vardagliga ting, får hon en gång på gång att kikna av skratt.

Hon lyckas med bedriften att få ner sina betraktelser i skrift, med ett sådant målande språk att man inte ens behöver egen fantasi för att se allt framför sig, och med så stor dosa humor att det är omöjligt att slita sig från datorn. 

Vad, eller hur, jag än skriver så gör jag henne inte rättvis.
Hennes blogg talar nog bäst för sig själv:

Keep it up, min blomma! ;)

Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Hahahaa,var ju tvungen att kika in hos vännen din och du hade så rätt så!:)

Jag var även tvungen att kika in här tidigare idag för att kolla hur det var med Fulen,skönt att höra att han blivit bättre,hoppas verkligen han är på väg uppåt igen!

Många kramar

Postat av: Asfaltmamman

http://blogg.expressen.se/albyhills/entry.jsp?messid=132840

2006-11-20 @ 23:27:35
URL: http://albyhills.blogspot.com/
Postat av: Cellenrebellen

Jag kan inte annat än att hålla med!! Asfaltis rules!!

2006-11-20 @ 23:31:45
URL: http://blogg.expressen.se/cellenrebellen/
Postat av: Glitter-STHLM

Asfaltis..... *ler* Japp - ett litet må-bra-piller ute i bloggvärlden!

2006-11-21 @ 10:25:12
Postat av: Jools

Me lajk Asfaltis!

2006-11-21 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback