Nya rapporter från myrmormor

Brittiska televerket är lika långsamt som det svenska ... Det dröjer nog ett par veckor innan allas vår Myra kan ge rapporter om sina förehavanden. Hon hoppas att ni inte glömmer bort henne!

Husrenoveringen börjar bli färdig och de trivs bra. Småmyrorna är helnöjda med sitt lila-rosa rum. Just nu har stacken besök från Sverige och Myras saltlakritsbehov är tillfredställt. Förra helgen var det Sea-festival i stan och småmyrorna åkte fastivalståg utklädda till prinsessor. Sommarlovet har precis börjat och Stormyra har åkt till sin mamma i Sverige.

Idag har Myrföräldrarna varit ute på en MC-tur och i skrivande stund är de hos hästarna och stängslar.

Soliga och svettiga hälsningar från Myra, genom myrmormor




Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Härligt att det rör på sig i stacken. Jag väntar med spänning på nya rapporter. Ha det så bra Myrmormor och hälsa Myrfamiljen!

2006-07-30 @ 12:50:38
Postat av: Nathalie

Myra! Du saknas!!

Postat av: Glitter-STHLM

Hej, så klart vi inte glömt.... vi är ju så nyfikna..... TUR att du (MyrMormor) finns så att vi kan få lite rapporter! Kram!

2006-07-31 @ 15:18:30
URL: http://glitter-sthlm.spaces.msn.com/
Postat av: Klarakajsa

Okej!
skönt att höra läget är under kontroll!
Så nu permanentas boeendet i Wales ?
Hälsa alla myror!
kram klarakajsa

2006-07-31 @ 23:59:11
Postat av: Karin

Myra, jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma bort dig ju (hur kan man göra det?)..Dessvärre saknar jag dig ooooootroligt mycket!!! har massor att berätta :)
Kram kram kram

2006-08-01 @ 23:12:49
Postat av: Nika

Underbart att myrmormor håller oss updaterade. men jag saknar dina dagliga inlägg...och inte glömmer man väl dig heller. Väntar tåligt tills du är åter.
kramisar till myrstacken

2006-08-02 @ 01:36:41
Postat av: Asfaltmamman

Schyssta bananer att Myrmormor sköter uppdateringarna, annars skulle jag nog skicka ut en efterlysning på favvomyran!

Hälsa Myra att vi saknar henne LOADS, men att vi finns kvar här när Comhems brittiska motsvarighet kan get their act together och faktiskt utföra det som folk betalar för. Och det finns inte en susning i helvetet att vi skulle glömma bort henne! No way José!

Och du, Myrmormor, sköt om sig nu i sommarvärmen och hoppas att du mår bra!

KRamar från asfalten!

2006-08-02 @ 20:49:04
URL: http://blogg.expressen/albyhills
Postat av: sanna

Hej vännen har försökt att få tag i dig via telefon men ack vad det kan vara svårt kram från öland

2006-08-12 @ 19:24:08
Postat av: superdigital

Jag vet precis hur det är att bråka med engelska myndigheter, att vänta på sitt bankkonto och att längta efter saltlakrits. :) Jag har bott i London i lite mer än ett halvår, och det går inte att bli av med suget efter salmiakbalkar! ;)

/Peter, (Som är god vän med P + M i Torsås!)

2006-08-13 @ 14:40:41
URL: http://superdigital.blogg.se
Postat av: Moniqa

Åh kraaam..hoppas det går jättebraför er nu!! Längesen ja va här juu..*S*

2006-08-14 @ 15:49:54
URL: http://spaces.msn.com/Moniqas
Postat av: jools

Myra - dig glömmer jag aldrig bort! Det går inte att glömma bort en sån fantastisk fin person som du. Hoppas att du har det bra och att ni trivs i det nya huset. För oss dröjer det innan vi kan flytta in - det är hur mycket som helst att fixa och dona. Darlingen har bilat upp golvet i källaren...och skottat ut all cement och sand...det ser ut som en bomb har briserat där nere. Det känns overkligt att det ska bli ett badrum där nere...hahaha! Själv har jag pysslat med att riva ner 8 lager tapeter från väggarna, spacklat, slipat och målat två rum...och det är bara en fis i rymden. Än är det mega mycket kvar att göra. Well, well det löser sig nog. Är bara inne en snabbis, återkommer när det lugnat ner sig. Massor med kramar till dig.

2006-08-15 @ 09:37:58
Postat av: Nathalie

Myyyyyyraa... Hoppas du har det bra. Saknar ju att läsa din blogg varje dag!

2006-08-15 @ 15:47:35
URL: http://lockigare.com
Postat av: Moniqa Lightyliving

Meen va fint det låter med lilarosa...förstår de små myrorna är nöjda =)
Idag ska jag lämna tillbaka snarkmätaren..dåska jag gå in på den där härliga MYRaffären de har i Örebro och se omjag hittar nåtkul =)
Ha dä bäst..*kraam*

2006-08-16 @ 07:41:07
Postat av: ullio

Myyyyra! dags att komma tillbaka nu. saknar era upptåg!

//Ulrika, 27 år idag.

2006-08-16 @ 15:26:13
URL: http://ullio.blogspot.com
Postat av: BagLady

Lilla älskade Myra! Närmar det sig snart? Får jag se dig på bloggen nästa vecka? Kollar vaje dag. Oj...vad du får jobba på att svara på alla mail. Stor kram till lilla "stora" MellanMyran, som nu har många ljus i tårtan. MyrMormor kommer ju snart och har kanske paket i väskan, om det får plats. Jag kommer med nästa gång, längtar efter min lille mr Charming! Många kramar till er alla!

2006-08-17 @ 21:56:15
Postat av: Myrmormor

Hej alla Myras vänner!

Myran har utvecklat abstinensbesvär pga allt krångel med engelska televerket. 'Nästa vecka'
är svaret hon får när hon ringer och undrar över inst. av internet. Jag får akta mig för att nämna ordet blogg när jag pratar med henne. Risken är stor att hon slänger luren i örat på mig...
Hon saknar alla sina bloggvänner.

Hälsn från Myrmormor

2006-08-18 @ 10:56:45
Postat av: Glitter.

Hej! Nu är jag tillbaka efter mina två veckors semester - som var helt underbara by the way! Men Myra då....... ;-)

2006-08-21 @ 14:42:07
Postat av: Sueca

Så klart jag inte glõmmer dig! Tiden har varit snål i sommar... ha det underbart! Kramar!

2006-08-21 @ 20:51:59
Postat av: Asfaltmamman

British Telecom suger.

Nu vill vi ha tillbaka våran Myra.

2006-08-23 @ 00:01:19
URL: http://blogg.expressen/albyhills
Postat av: Moniqa

jaaaa..kom tillbaka!!! Saknar dig juu! *kram*

2006-08-24 @ 10:47:00
URL: http://moniqas.blogg.se
Postat av: Jools

BT suger :(
Hoppas allt löser sig och att du kommer tillbaka.
Miss U girl!
Miljoner kramar å puss på pannan :)

2006-08-24 @ 15:11:57

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback