Fula ord och inga visor

Hehe....

Allas vår MyrFar plockade undan efter kvällsmaten igår (också. Det är absolut inte ovanligt. Men: ). Han lassade famnen full, då han som jag, hellre bär ihjäl sig, än går två gånger.
Sneddar runt hörnet vid skafferiet och.... *pang brak tjoflöjt* Inklusive en fin ramsa som jag inte tänker återge.
Kan ju säga att svenskan numera behöver utöka sitt förråd av mindre rumsrena ord...

Kontentan av det hela, är en tvättkorg full med Corn Flakes.
Så kan det gå....

Sagt och Tyckt
Postat av: Glitter-STHLM

Aj aj aj aj...... SKRATTAR här på jobbet! Vilken syn! Hejja MyrPappa!

Postat av: Jools

Sitter här och tokskrattar *hahaha*

2006-07-12 @ 13:39:22
URL: http://joolsnyaplejs.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAHA!!! Kan tänka mig att det blev ett himla fint ordförråd där som östes ur!! Hihihihi!! Kram Lisa

2006-07-12 @ 18:33:11
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: 43+

En liten titt bara... ska ut på SVerige turne med fotbollspelande dotter... komemr åter om några veckor. Lycka till med huset, vilka härlgia förutsättningar. Trevlig sommar. :-)

2006-07-12 @ 19:06:18
Postat av: Lars Anders Johansson

Jag hoppas att det var tvätten som SKULLE tvättas och inte den rena dito?

2006-07-13 @ 00:51:02
URL: http://slott.blogg.se
Postat av: Myra

SV: GLITTER & JOOLS: Hehe. HAN skrattade då INTE! *S*
LISA: Både Svenska och engelska, i alla möjliga variationer. Haha
43+: Flera veckor.. Vad tomt det blir! Hoppas ni får det kanon, så 'ses' vi sen. :)
LARS ANDERS: Tack o lov var det den smutsiga korgen. Annars hade inte jag skrattat... *s*

2006-07-14 @ 09:04:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback