En kort rapport.

Nej, jag hinner inte sätta in bilder idag. Har inte ens laddat ner dem på datorn...
Nej, jag hinner inte heller sitta här. Borde 'fixa' eller iaf sova, så jag orkar 'fixa' imorgon.
Nej, jag hinner inte med mina hästar. De trivs dock ganska bra med att bara gå och äta gräs.

MEN, nu är jag inte en sån Myra som ger sig i första taget.

Därför ska jag ladda upp bilderna, så att jag kan sätta ut dem i morgon.
Därför sitter jag ändå här, och kollar vad alla mina underbara bloggisar har för sig.
Och därför ringer klockar 04.40 i morgon bitti, så Herr Fux inte slipper undan...

Och nästa vecka borde det vara mer eller mindre som vanligt igen.
Fast ändå inte alls.


Sagt och Tyckt
Postat av: Nika

hej svejs i myrstacken

hörddudu Myra nu är jag så in i bombens nyfiken...när avslöjar du egentligen....??????
gahhhh...kan inte vänta ju....
kramisar

2006-07-07 @ 02:59:41
Postat av: Jools

Myra,känn absolut ingen stress att få ut bilderna (även fast vi är oerhört nyfikna). Hoppas du fick sova gott och att det inte blir lika stressigt idag. Har fundilerat på VAD du pysslar med...kan det vara ett partaj med svenskt tema? *tänker och återkommer troligen med fler förslag* Kramis

Postat av: Glitter-STHLM

Goa Rara Myra! Då har du varit uppe ett bra tag nu. Och jag som tyckte jag var duktig som var på jobbet 07:30 - en 1/2 timme innan jag börjar, för att vi har så mycket att göra just nu. Vet du vá? Jag har fått en hälsning av MyrMormor! Jättekul, hälsa och tacka så gott!!!!! Ja - då har man två mysterier att lösa..... dels vad du gör och dels vem Angela är.....???? Kram från Glitter! Och vet du vá????? Mitt "riktiga" namn börjar på A. (nu du)

2006-07-07 @ 08:40:28
URL: http://glitter-sthlm.spaces.msn.com/
Postat av: Nika

*nika sitter och väntar på bilder, dricker kaffe och knaprar på kakor, kikar emmellanåt åt datorns håll*

2006-07-07 @ 14:14:06

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback